Avatar billede jacob_waino Nybegynder
30. maj 2005 - 22:51 Der er 2 kommentarer

Spørgsmål omkring tastatur på bærbar computer

Jeg har en ældre computer af mærket Dell.

I dag da jeg sad og skrev i et tekstprogram holdt min computer pludselig op med at skrive... Lige meget hvor meget jeg trykkede ville den ikke skrive mere... Det er lige meget hvad jeg trykker på så sker der ikke noget. Heller ikke Casp Lock eller andre Windowstaster virker..

Når jeg sætter et eksternet tastatur til PS72 porten virker det eksterne tastatur uden problemer - bare ikke det tastatur der sidder på computeren...

Er der nogen der har en ide om hvad der kan være galt?

P.s. skal lige sige at jeg har haft tastaturet af computeren, men det var ikke noget der var røget af...
Avatar billede sukos Juniormester
30. maj 2005 - 23:01 #1
Det som kan være galt, er nok at du IKKE har fået sat det rigtigt på plads igen! :O)
Avatar billede jacob_waino Nybegynder
30. maj 2005 - 23:27 #2
Joh joh... Det var først efter at den holdt op med at skrive at jeg prøvede at skrue tastaturet af...

Den den holdt op med at skrive sad jeg og skrev på det...