Avatar billede busschou Praktikant
30. maj 2005 - 20:21 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

generel inspiration

Hejsa

Jeg skal lave min gamle hjemmeside om og savner derfor lidt inspiration.
Synes det er svært at finde på noget unikt, såvel logo som opbyning
Så derfor tænkte jeg om ikke i "super designere" kunne lægge links ind på sider som I er stolte af eller synes er fede
Så er der jo lidt at kigge på og blive inspireret af :o)
Avatar billede izemate Nybegynder
30. maj 2005 - 20:47 #1
http://www.cwd.dk
http://coolwebsites.dk/

sider med massere af inspiration

<\\izemate
Avatar billede triple-x Nybegynder
30. maj 2005 - 21:49 #2
www.templatemonster.com har også en række logoer og templates der kunne give inspiration, så slipper du også for alt det med at andre sider nærmest sagsøger dig fordi du har kigget for meget efter dem.
Avatar billede busschou Praktikant
30. maj 2005 - 21:55 #3
Der er nu ingen fare for at jeg skal sagsøges ... vil bare gerne lure forskellige layouts, prøve dem af, se hvad der er godt i nogen browsere, hvad som er godt i andre...osv osv
Avatar billede busschou Praktikant
14. juni 2005 - 21:59 #4
ikke mange foreslag...men tak for dem som kom...svar for points :o)
Avatar billede izemate Nybegynder
23. juni 2005 - 11:25 #5
svar :-) så må du selv bestemme hvor mange point mit svar var værd.

<\\izemate
Avatar billede busschou Praktikant
25. juni 2005 - 08:56 #6
Det var nu ok, ville gerne have haft lidt mere men ok :o)
Points skulle I jo nok have delt, så jeg giver dig halvdelen,
så må triple-x jo råbe højt hvis ikke det er fair :o)
Avatar billede izemate Nybegynder
25. juni 2005 - 09:23 #7
jamen jeg takker for point, og du må have en god weekend.
<\\izemate