Avatar billede kobber Nybegynder
30. maj 2005 - 20:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

PDA. Hvad skal jeg købe?

Jeg har fået nyt job hvor jeg skal køre over det meste af Danmark. Til det har jeg brug for noget navigation og havde derfor tænkt på en PDA.
Jeg har tænkt mig at købe en brugt da jeg har en forestilling om at jeg kan få mere for pengene.
Jeg vil ofre ca. kr. 2000-2500,-, hvad skal jeg kigge efter til de penge??
Avatar billede leifleif Nybegynder
31. maj 2005 - 09:53 #1
Hold godt øje med stormagasinernes bundle tilbud og følg med på nyhedsgruppen:
dk.teknik.satellit.navigation - så kører det for dig ...

Med venlig hilsen
Leif B.
Avatar billede Slettet bruger
01. juni 2005 - 20:49 #2
så kører det for dig ...

der ville jeg nok ikke lige købe en

2500 incl pda og navigation kommer nok til og knibe lidt

men hvis du kører så meget for firmaet har de så ikke råd til og købe en gps til dig ?

en god model jeg kan anbefale er de nye tom tom go modeller de hedder 300 / 500/ 700
Avatar billede Slettet bruger
24. juni 2005 - 18:36 #3
husk at lukke