Avatar billede blackfinger Nybegynder
30. maj 2005 - 19:50 Der er 2 kommentarer

Problemer med at lave Bootbar DVD eller CD

Hej. Jeg har forgæves prøvet efter denne "opskrift" http://www.nu2.nu/bootcd/#cdromsi
Jeg forstår alting indtil punkt 5. Der står at man skal åbne en kommando promt og køre bcd cdromsi for at skabe et ISO image. Men jeg kommer ingen vegne med promten i WIN XP
Virker den til noget som helst? Er der nogen der ved noget om dette? Eller måske har et bedre forslag til at lave en bootbar DVD/CD. Man er lost når man skal opgradere BIOS og lignende på en bærbar uden floppy drev eller køre programmer i ren DOS!!!
Avatar billede kramxel Nybegynder
31. maj 2005 - 02:09 #1
Avatar billede blackfinger Nybegynder
31. maj 2005 - 17:07 #2
Det var ikke helt det jeg mente. Det du henviser til er til at lave en customiced Windows CD inkl. service pack. Så vidt jeg kan se.