Avatar billede dennis_p Nybegynder
30. maj 2005 - 15:48 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Problemmer med at justere hvor skriften skal være

Hej

Jeg har et stort problem med at der er 3 tabeller og den miderste er hvor alt teksten skal være og venstre side er der en masse knapper der skal blive hvor de er...4

Problemmet er at jeg ikke får lov at gå op øverst i tabellen jeg er nød til at skrive i midten og når jeg trykker enter hopper linien en tand op, men det kan jeg gører et par gange så hopper begynder den at hoppe nedaf, som den nu engang skal..

Hvordan kommer jeg til at skrive øverst oppe og så ned efter..
Avatar billede dennis_p Nybegynder
30. maj 2005 - 15:58 #1
100000000 tabeller og den er der
Avatar billede jmjveb Nybegynder
17. august 2007 - 22:13 #2
står din markør i tabellen kan du klikke i "properties" "vert" og bestemme at markøren skal stå i "top"