Avatar billede eldoctor Nybegynder
29. maj 2005 - 22:49 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Hvor hurtigt er b-one

Hej,

Nogen som ved hvor hurtigt dl/upload der er på b-ones webhoteller. Er det sikkert og stabilt...

//Mads...
Avatar billede saucer Nybegynder
29. maj 2005 - 22:55 #1
Jeg har kun haft bøvl med B-one.

Lige nu bruger jeg unoeuro.com og er 100% tilfreds med deres server.
Unoeuro.com kører over wannafind.dk's server. Og wannafind.dk er jo
noget af det bedste i dk.  Så til små 7.45kr om mrd. kan du købe et
webserver som er placeret på danmarks mest stabile server.

Jeg har selv brugt wannafind.dk før unoeuro.com kom frem.
Avatar billede saucer Nybegynder
29. maj 2005 - 23:02 #2
Tak
Avatar billede krydset Nybegynder
29. maj 2005 - 23:06 #3
Mangler du ikke svar på deres hastighd ?
Avatar billede saucer Nybegynder
29. maj 2005 - 23:08 #4
Jo krydset

Og svaret er :  Linietilgangen er på 155 Mbit.
Avatar billede krydset Nybegynder
29. maj 2005 - 23:20 #5
Tak
Avatar billede saucer Nybegynder
29. maj 2005 - 23:23 #6
Heheh :)
Avatar billede ate Nybegynder
30. maj 2005 - 09:42 #7
2 x 1 GBit iflg. deres infoside... Så enten lyver de, ellers forkert svar din point-høg ;)

Quote B-one:
Vores backbone er fiberbaseret med redundant infrastruktur. Den samlede båndbredde er på nuværende tidspunkt 2 x 1 Gigabit multi-homed tilsluttet og er forbundet til 3 internationale carriers, Global Crossing, Deutsche Telecom og Level3 samt Danske Internet eXchange.
Avatar billede eldoctor Nybegynder
30. maj 2005 - 12:03 #8
hvad svarer det til i upload og download?
Avatar billede saucer Nybegynder
30. maj 2005 - 12:27 #9
ate >>

Forkert svar ?? Har jeg svaret noget om B-one ??
Jeg har kun skrever hvor hurtig unoeuro.com er. Og deres system kører 100 gange
bedrer end hos B-one og det kan jeg sige efter at havde brugt begge server.
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
30. maj 2005 - 12:34 #10
Ja B-One er et herligt firma, jeg har engang købt et domænenavn hos dem...også hørte jeg ikke noget så fandt jeg et nummer på et kontor de havde et sted idet jeg undrede mig.....men ikke noget svar på det nummer....så ringede jeg til det kontor der lå ved siden af....og de sagde at de kontor havde stået tomt i flere måneder.......,underligt firma det B-ONE !!!

mvh
Mads
Avatar billede saucer Nybegynder
30. maj 2005 - 13:30 #11
foxmulder58 >> Jeg havde også problemmer med at kontakte dem.

I starten lavede den min hotel om til Windows selv om jeg fik købt en Unix med PHP.
Og efter 3 mrd hvor jeg ikke kunne komme i kontakt med dem skiftede jeg server.

+ at deres host ikke er så hurtig som der står.
Avatar billede ate Nybegynder
31. maj 2005 - 11:02 #12
saucer:
Det beklager jeg, meeeen... Spørgsmålet var "Hvor hurtigt er b-one"

Så når jeg hopper ned til svaret, og der så står "Og svaret er :  Linietilgangen er på 155 Mbit."
Så antager jeg det er svaret på det stillede spørgsmål :)
Avatar billede ate Nybegynder
31. maj 2005 - 11:06 #13
saucer:
De tilbyder kun Unix? Og som alle de andre discount udbydere, ikke telefonisk kontakt?
Jeg kan kun sige jeg var nøjagtigt lige så utilfreds med dem, som alle de andre. Egen hosting, det er sagen! :)
Avatar billede saucer Nybegynder
31. maj 2005 - 12:34 #14
ate >> Nu synes jeg lige at du skal samle mere information før du kommer
med sådan et svar hvor du siger at det kun tilbyder Unix..

Taget fra deres egen hjemmeside :
Hvilken type server kører ASP på?

Vi har valgt at hoste alle vores ASP suiter på Windows 2003 Servere.

Det betyder bla. at du har adgang til brugen af fx. Access databaser og en række populære ASP komponenter.

Samtidig kan vi, grundet dette, levere ASP.NET på alle vores ASP hoteller
Avatar billede ate Nybegynder
31. maj 2005 - 16:42 #15
saucer:
Nu må du lige komme ind i kampen, eller KLART skrive hvilken udbyder du snakker om :)

foxmulder58 skriver om B-one, og du svarer ham umiddelbart efter. Dvs. din post LIGE efter, er ikke om B-one, men Unoeuro?

foxmulder58 skriver:
Ja B-One er et herligt firma, jeg har engang købt et domænenavn hos dem...også hørte jeg ikke noget så fandt jeg et nummer på et kontor de havde et sted idet jeg undrede mig.....men ikke noget svar på det nummer....så ringede jeg til det kontor der lå ved siden af....og de sagde at de kontor havde stået tomt i flere måneder.......,underligt firma det B-ONE !!!

saucer skriver umiddelbart efter:

foxmulder58 >> Jeg havde også problemmer med at kontakte dem.
I starten lavede den min hotel om til Windows selv om jeg fik købt en Unix med PHP.

:)
Avatar billede saucer Nybegynder
02. juni 2005 - 09:05 #16
ate >> lær' at tører din røv før du skriver.  Og du skal ikke give mig karme uden grund dit lille lort !!!

Er du bare en spasser eller kan du ikke regne ud af foxmulder58 og jeg begge snakker om B-one ??

foxmulder58 skriver:
Ja B-One er et herligt firma, jeg har engang købt et domænenavn hos dem...også hørte jeg ikke noget så fandt jeg et nummer på et kontor de havde et sted idet jeg undrede mig.....men ikke noget svar på det nummer....så ringede jeg til det kontor der lå ved siden af....og de sagde at de kontor havde stået tomt i flere måneder.......,underligt firma det B-ONE !!!

saucer skriver umiddelbart efter:

foxmulder58 >> Jeg havde også problemmer med at kontakte dem.
I starten lavede den min hotel om til Windows selv om jeg fik købt en Unix med PHP.

Det er utroligt at der er så mange idioter på exp.dk
Avatar billede per-olof Nybegynder
02. juni 2005 - 09:27 #17
"ate >> lær' at tører din røv før du skriver.  Og du skal ikke give mig karme uden grund dit lille lort !!!" og
"Det er utroligt at der er så mange idioter på exp.dk"
Det er et sprogbrug som klart IKKE har her på eksperten at gøre.
Avatar billede ate Nybegynder
02. juni 2005 - 09:39 #18
Jamen kære ven, B-one tilbyder KUN Unix (linux vel?).
Hvorfor skriver du så:
I starten lavede den min hotel om til Windows selv om jeg fik købt en Unix med PHP.

Karma er vel noget man kan give andre, hvis man ikke mener de taler ordenligt, undersøger tingene ordenligt, eller giver fejlagtig hjælp?
jeg gav dig en "dårlig", men den er selvfølgelig rettet nu ;)

Vi må hellere bare stoppe her, du behøver ikke svare på det sidste spørgsmål :)
Avatar billede kaspersmith Nybegynder
01. august 2005 - 21:09 #19
B-ONE ligger hos InterXION i Ballerup, 1 led fra DIX...

De kører 2x1GBit med link til Global Crossing, DIX, Level3, Deutche Telecom, dog er det InterXION som står for linierne, B-ONE lejer kun skabs plads der ;)