Avatar billede cooney Nybegynder
27. maj 2005 - 16:15 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Inspiron 8600 kører langt fra optimalt - dødt batteri??

Min Inspiron 8600 (1,5 Ghz Centrino, 512mb, 30gb HD, GeForce et eller andet Go), som jeg købte for 1½ år siden, strækker godt og grundigt.

Den kan ikke kører uden strøm sat til, hvilket vel tyder på, at batteriet er dødt - desuden kører den nu (det skete ikke med det samme efter batteriets evt. død) af helvede til. Basale processer, som ex. at køre winamp tager fandens masse kraft.

Det er i særdeleshed et problem fordi jeg i mit arbejde bruger div. sequenser prog. som Nuendo og Logic med tilhørende VST plugins. Det er pt. helt umuligt!

Hvorfor kører den så skidt? "Tærer" det på computeren, at man ikke har noget batteri i? og skal jeg partout bestille nyt hardware hos Dell? Er der måske noget galt med strømforsyningen?

nb. Jeg har just renset den for virus vha. Kaspersky, Ewido osv. Så jeg tror ikke det er det!
Avatar billede minifido Nybegynder
30. maj 2005 - 13:47 #1
har du huske at se efter med spyware om der er noget af det..
det tydeer på der kunne ligge lidt og gemme sig..

prøv ad-ware er altid godt...

men ja dit bat ser ud til at være dødt. sker tit vis man lader dem for meget..
kotakt dell... de ved hvad man skal gøre..
Avatar billede cooney Nybegynder
30. maj 2005 - 21:58 #2
Jeg har lige rensen den for spyware samt virus, så jeg tror desværre ikke det er det :-( ... Hmm, det kan være de skal have et kald
Avatar billede minifido Nybegynder
31. maj 2005 - 08:09 #3
de skulle også kunne sige hvad det er...

nu når du har ranset den så kunne man godt tro dit bat går ind og fucker :/ så måske du skal prøve at ta det ud og prøve at køre unden en gang..

ellers ville jeg da geninstallere den en gang.. så vil den da 100% køre beder..