Avatar billede holger11 Nybegynder
26. maj 2005 - 14:55 Der er 5 kommentarer

Min pc arbejder ulideligt langsom

Min cpu er hele tiden 100% belastet af en process der hedder spoolsv.exe. Når jeg stopper processen, er problemet væk et stykke tid, men vender tilbage igen kort efter. Hvordan løser man det problem?
Avatar billede nva Praktikant
26. maj 2005 - 15:04 #1
Har du noget liggende ved din printer - til udskrivning ?
Avatar billede nva Praktikant
26. maj 2005 - 15:09 #2
Det plejer at hjælpe at rydde op i køen til printeren. Lægger et svar som du bare afviser, hvis det ikke var problemet.
Avatar billede holger11 Nybegynder
26. maj 2005 - 15:44 #3
Ups, der var et problem med noget image udskrivning som jeg ikke lige forstod men slettede, og problemet var løst.

Tusind tak, du har ærlig fortjent de 75 point, super.

Hilsen Jørn
Avatar billede gratis Nybegynder
26. maj 2005 - 20:02 #4
venlig ment information ;) for at acceptere et svar skal du makere navnet/navnene (i tilfælde af at der er flere du vil gi point,ska du vente med at acceptere til alle har svaret) og trykke på accepter :O)
Avatar billede nva Praktikant
27. maj 2005 - 08:02 #5
Jeg takker for points - når du altså gir mig dem - haha