Avatar billede huffen Nybegynder
22. maj 2005 - 17:11 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Hijackthis log, lidt hjæp

min computer ikke stabilt på nogen måde og det er somom mit internet kører meget ustabilt. så vil lige have en til at gi mig link til den nyeste Hijackthis og lige kigge min log igennem bagefter. tak 200 point
Avatar billede arlet Juniormester
22. maj 2005 - 17:43 #1
Hent nyeste version af hijackthis(1.99.1) herfra : http://www.arlet.dk/hjt.htm
Avatar billede huffen Nybegynder
22. maj 2005 - 18:08 #2
Logfile of HijackThis v1.99.1
Platform: Windows XP  (WinNT 5.01.2600)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\System32\RunDll32.exe
C:\Programmer\Winamp\winampa.exe
C:\WINDOWS\System32\RUNDLL32.EXE
C:\WINDOWS\System32\LVCOMSX.EXE
C:\Programmer\Logitech\Video\LogiTray.exe
C:\Programmer\D-Tools\daemon.exe
C:\Programmer\CyberLink\PowerDVD\PDVDServ.exe
C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe
C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe
C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe
C:\Programmer\Logitech\SetPoint\SetPoint.exe
D:\Games\steam\Steam.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Logitech\KHAL\KHALMNPR.EXE
C:\Programmer\Logitech\Video\FxSvr2.exe
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
C:\mIRC\mirc.exe
C:\Programmer\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE
C:\Documents and Settings\Svendsen\Skrivebord\hijack\hjt.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.xplayn.com/
O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\Programmer\Spybot - Search & Destroy\SDHelper.dll
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O4 - HKLM\..\Run: [Cmaudio] RunDll32 cmicnfg.cpl,CMICtrlWnd
O4 - HKLM\..\Run: [WinampAgent] C:\Programmer\Winamp\winampa.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [LVCOMSX] C:\WINDOWS\System32\LVCOMSX.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [LogitechVideoRepair] C:\Programmer\Logitech\Video\ISStart.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LogitechVideoTray] C:\Programmer\Logitech\Video\LogiTray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [DAEMON Tools-1033] "C:\Programmer\D-Tools\daemon.exe"  -lang 1033
O4 - HKLM\..\Run: [RemoteControl] C:\Programmer\CyberLink\PowerDVD\PDVDServ.exe
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [goxg] C:\WINDOWS\System32\goxg.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [LogitechSoftwareUpdate] C:\Programmer\Logitech\Video\ManifestEngine.exe boot
O4 - Startup: Genvej til Steam.lnk = D:\Games\steam\Steam.exe
O4 - Global Startup: Logitech SetPoint.lnk = C:\Programmer\Logitech\SetPoint\SetPoint.exe
O9 - Extra button: Expekt.com Poker - {3852AC86-965F-4abe-A75F-3DCB7E81A4B2} - C:\Programmer\expektMPP\MPPoker.exe
O15 - Trusted Zone: http://www.neededware.com
O23 - Service: iPod Service (iPodService) - Apple Computer, Inc. - C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe

her er loggen
Avatar billede arlet Juniormester
22. maj 2005 - 18:11 #3
hent og kørDeldomains:
http://www.greyknight17.com/spy/DelO15Domains.inf

Kør Hijackthis, scan, sæt flueben ved linierne listet her, luk alle vinduer undtaget
O15 - Trusted Zone: http://www.neededware.com

genstart og ny log
Avatar billede huffen Nybegynder
22. maj 2005 - 18:38 #4
Logfile of HijackThis v1.99.1
Platform: Windows XP  (WinNT 5.01.2600)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\System32\RunDll32.exe
C:\Programmer\Winamp\winampa.exe
C:\WINDOWS\System32\RUNDLL32.EXE
C:\WINDOWS\System32\LVCOMSX.EXE
C:\Programmer\Logitech\Video\LogiTray.exe
C:\Programmer\D-Tools\daemon.exe
C:\Programmer\CyberLink\PowerDVD\PDVDServ.exe
C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe
C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe
C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe
C:\Programmer\Logitech\SetPoint\SetPoint.exe
D:\Games\steam\Steam.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Logitech\KHAL\KHALMNPR.EXE
C:\Programmer\Logitech\Video\FxSvr2.exe
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
C:\mIRC\mirc.exe
C:\Programmer\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE
C:\Documents and Settings\Svendsen\Skrivebord\hijack\hjt.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.xplayn.com/
O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\Programmer\Spybot - Search & Destroy\SDHelper.dll
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O4 - HKLM\..\Run: [Cmaudio] RunDll32 cmicnfg.cpl,CMICtrlWnd
O4 - HKLM\..\Run: [WinampAgent] C:\Programmer\Winamp\winampa.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [LVCOMSX] C:\WINDOWS\System32\LVCOMSX.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [LogitechVideoRepair] C:\Programmer\Logitech\Video\ISStart.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LogitechVideoTray] C:\Programmer\Logitech\Video\LogiTray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [DAEMON Tools-1033] "C:\Programmer\D-Tools\daemon.exe"  -lang 1033
O4 - HKLM\..\Run: [RemoteControl] C:\Programmer\CyberLink\PowerDVD\PDVDServ.exe
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [goxg] C:\WINDOWS\System32\goxg.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [LogitechSoftwareUpdate] C:\Programmer\Logitech\Video\ManifestEngine.exe boot
O4 - Startup: Genvej til Steam.lnk = D:\Games\steam\Steam.exe
O4 - Global Startup: Logitech SetPoint.lnk = C:\Programmer\Logitech\SetPoint\SetPoint.exe
O9 - Extra button: Expekt.com Poker - {3852AC86-965F-4abe-A75F-3DCB7E81A4B2} - C:\Programmer\expektMPP\MPPoker.exe
O23 - Service: iPod Service (iPodService) - Apple Computer, Inc. - C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe

men efter jeg have install den der .inf fil kunne jeg ikke sætte flueben i den du ønskede
Avatar billede huffen Nybegynder
22. maj 2005 - 18:39 #5
hob glemte lige genstart
kommer med en ny en om lidt
Avatar billede huffen Nybegynder
22. maj 2005 - 18:42 #6
Logfile of HijackThis v1.99.1
Platform: Windows XP  (WinNT 5.01.2600)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\System32\RunDll32.exe
C:\Programmer\Winamp\winampa.exe
C:\WINDOWS\System32\RUNDLL32.EXE
C:\WINDOWS\System32\LVCOMSX.EXE
C:\Programmer\Logitech\Video\LogiTray.exe
C:\Programmer\D-Tools\daemon.exe
C:\Programmer\CyberLink\PowerDVD\PDVDServ.exe
C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe
C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe
C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe
C:\Programmer\Logitech\SetPoint\SetPoint.exe
D:\Games\steam\Steam.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Logitech\KHAL\KHALMNPR.EXE
C:\Programmer\Logitech\Video\FxSvr2.exe
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
C:\Documents and Settings\Svendsen\Skrivebord\hijack\hjt.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.xplayn.com/
O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\Programmer\Spybot - Search & Destroy\SDHelper.dll
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O4 - HKLM\..\Run: [Cmaudio] RunDll32 cmicnfg.cpl,CMICtrlWnd
O4 - HKLM\..\Run: [WinampAgent] C:\Programmer\Winamp\winampa.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [LVCOMSX] C:\WINDOWS\System32\LVCOMSX.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [LogitechVideoRepair] C:\Programmer\Logitech\Video\ISStart.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LogitechVideoTray] C:\Programmer\Logitech\Video\LogiTray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [DAEMON Tools-1033] "C:\Programmer\D-Tools\daemon.exe"  -lang 1033
O4 - HKLM\..\Run: [RemoteControl] C:\Programmer\CyberLink\PowerDVD\PDVDServ.exe
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [goxg] C:\WINDOWS\System32\goxg.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [LogitechSoftwareUpdate] C:\Programmer\Logitech\Video\ManifestEngine.exe boot
O4 - Startup: Genvej til Steam.lnk = D:\Games\steam\Steam.exe
O4 - Global Startup: Logitech SetPoint.lnk = C:\Programmer\Logitech\SetPoint\SetPoint.exe
O9 - Extra button: Expekt.com Poker - {3852AC86-965F-4abe-A75F-3DCB7E81A4B2} - C:\Programmer\expektMPP\MPPoker.exe
O23 - Service: iPod Service (iPodService) - Apple Computer, Inc. - C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
22. maj 2005 - 18:42 #7
Arlet > Glem ikke denne:
O4 - HKLM\..\Run: [goxg] C:\WINDOWS\System32\goxg.exe
Avatar billede huffen Nybegynder
22. maj 2005 - 18:46 #8
skal jeg slette den også `?
Avatar billede arlet Juniormester
22. maj 2005 - 18:46 #9
Tak tonny, men havde set den da den loggen 18:38:56 kom, men godt at du er opmærksom*S*

huffen->
fix i hijackthis:
O4 - HKLM\..\Run: [goxg] C:\WINDOWS\System32\goxg.exe

find og slet
C:\WINDOWS\System32\goxg.exe

Gestart og ny log
Avatar billede arlet Juniormester
22. maj 2005 - 18:47 #10
Og gestart er åbenbart en ny måde at geNstarte på*G*
Avatar billede huffen Nybegynder
22. maj 2005 - 18:48 #11
:D:D:D:D:D:D:D
Avatar billede huffen Nybegynder
22. maj 2005 - 18:58 #12
så slettede den i hjt, men jeg kan ikke finde goxg.exe filen og slette den

Logfile of HijackThis v1.99.1
Platform: Windows XP  (WinNT 5.01.2600)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\System32\RunDll32.exe
C:\Programmer\Winamp\winampa.exe
C:\WINDOWS\System32\RUNDLL32.EXE
C:\WINDOWS\System32\LVCOMSX.EXE
C:\Programmer\Logitech\Video\LogiTray.exe
C:\Programmer\D-Tools\daemon.exe
C:\Programmer\CyberLink\PowerDVD\PDVDServ.exe
C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe
C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe
C:\Programmer\BullsEye Network\bin\bargains.exe
C:\Programmer\NaviSearch\bin\nls.exe
C:\Programmer\CashBack\bin\cashback.exe
C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe
C:\Programmer\Logitech\SetPoint\SetPoint.exe
D:\Games\steam\Steam.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Logitech\KHAL\KHALMNPR.EXE
C:\Programmer\Logitech\Video\FxSvr2.exe
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
C:\Documents and Settings\Svendsen\Skrivebord\hijack\hjt.exe
C:\Programmer\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.xplayn.com/
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = http://www.exactsearch.net/sidesearch
O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\Programmer\Spybot - Search & Destroy\SDHelper.dll
O2 - BHO: NLS UrlCatcher Class - {AEECBFDA-12FA-4881-BDCE-8C3E1CE4B344} - C:\WINDOWS\System32\nvms.dll
O2 - BHO: CB UrlCatcher Class - {CE188402-6EE7-4022-8868-AB25173A3E14} - C:\WINDOWS\System32\mscb.dll
O2 - BHO: ADP UrlCatcher Class - {F4E04583-354E-4076-BE7D-ED6A80FD66DA} - C:\WINDOWS\System32\msbe.dll
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O4 - HKLM\..\Run: [Cmaudio] RunDll32 cmicnfg.cpl,CMICtrlWnd
O4 - HKLM\..\Run: [WinampAgent] C:\Programmer\Winamp\winampa.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [LVCOMSX] C:\WINDOWS\System32\LVCOMSX.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [LogitechVideoRepair] C:\Programmer\Logitech\Video\ISStart.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LogitechVideoTray] C:\Programmer\Logitech\Video\LogiTray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [DAEMON Tools-1033] "C:\Programmer\D-Tools\daemon.exe"  -lang 1033
O4 - HKLM\..\Run: [RemoteControl] C:\Programmer\CyberLink\PowerDVD\PDVDServ.exe
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [BullsEye Network] C:\Programmer\BullsEye Network\bin\bargains.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NaviSearch] C:\Programmer\NaviSearch\bin\nls.exe
O4 - HKLM\..\Run: [CashBack] C:\Programmer\CashBack\bin\cashback.exe
O4 - HKLM\..\Run: [goxg] C:\WINDOWS\System32\goxg.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [LogitechSoftwareUpdate] C:\Programmer\Logitech\Video\ManifestEngine.exe boot
O4 - Startup: Genvej til Steam.lnk = D:\Games\steam\Steam.exe
O4 - Global Startup: Logitech SetPoint.lnk = C:\Programmer\Logitech\SetPoint\SetPoint.exe
O9 - Extra button: Expekt.com Poker - {3852AC86-965F-4abe-A75F-3DCB7E81A4B2} - C:\Programmer\expektMPP\MPPoker.exe
O15 - Trusted Zone: http://www.neededware.com
O23 - Service: iPod Service (iPodService) - Apple Computer, Inc. - C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe

men jeg skal lige noget, men kom bare med dit svar på dette, så prøver jeg at fixe igen senere
Avatar billede arlet Juniormester
22. maj 2005 - 19:02 #13
Så start op i fejlsikret og fix den i hijackthis og prøv lige at søge efter den igen
Avatar billede huffen Nybegynder
22. maj 2005 - 22:44 #14
Logfile of HijackThis v1.99.1
Platform: Windows XP  (WinNT 5.01.2600)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\System32\RunDll32.exe
C:\Programmer\Winamp\winampa.exe
C:\WINDOWS\System32\RUNDLL32.EXE
C:\WINDOWS\System32\LVCOMSX.EXE
C:\Programmer\Logitech\Video\LogiTray.exe
C:\Programmer\D-Tools\daemon.exe
C:\Programmer\CyberLink\PowerDVD\PDVDServ.exe
C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe
C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe
C:\Programmer\BullsEye Network\bin\bargains.exe
C:\Programmer\NaviSearch\bin\nls.exe
C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe
C:\Programmer\Logitech\SetPoint\SetPoint.exe
D:\Games\steam\Steam.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Logitech\KHAL\KHALMNPR.EXE
C:\Programmer\Logitech\Video\FxSvr2.exe
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
C:\Documents and Settings\Svendsen\Skrivebord\hijack\hjt.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.xplayn.com/
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = http://www.exactsearch.net/sidesearch
O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\Programmer\Spybot - Search & Destroy\SDHelper.dll
O2 - BHO: NLS UrlCatcher Class - {AEECBFDA-12FA-4881-BDCE-8C3E1CE4B344} - C:\WINDOWS\System32\nvms.dll
O2 - BHO: ADP UrlCatcher Class - {F4E04583-354E-4076-BE7D-ED6A80FD66DA} - C:\WINDOWS\System32\msbe.dll
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O4 - HKLM\..\Run: [Cmaudio] RunDll32 cmicnfg.cpl,CMICtrlWnd
O4 - HKLM\..\Run: [WinampAgent] C:\Programmer\Winamp\winampa.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [LVCOMSX] C:\WINDOWS\System32\LVCOMSX.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [LogitechVideoRepair] C:\Programmer\Logitech\Video\ISStart.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LogitechVideoTray] C:\Programmer\Logitech\Video\LogiTray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [DAEMON Tools-1033] "C:\Programmer\D-Tools\daemon.exe"  -lang 1033
O4 - HKLM\..\Run: [RemoteControl] C:\Programmer\CyberLink\PowerDVD\PDVDServ.exe
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [BullsEye Network] C:\Programmer\BullsEye Network\bin\bargains.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NaviSearch] C:\Programmer\NaviSearch\bin\nls.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [LogitechSoftwareUpdate] C:\Programmer\Logitech\Video\ManifestEngine.exe boot
O4 - Startup: Genvej til Steam.lnk = D:\Games\steam\Steam.exe
O4 - Global Startup: Logitech SetPoint.lnk = C:\Programmer\Logitech\SetPoint\SetPoint.exe
O9 - Extra button: Expekt.com Poker - {3852AC86-965F-4abe-A75F-3DCB7E81A4B2} - C:\Programmer\expektMPP\MPPoker.exe
O23 - Service: iPod Service (iPodService) - Apple Computer, Inc. - C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe

sådan ser den ud nu, er den i orden dude ?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
22. maj 2005 - 23:02 #15
Bestemt ikke, du har samlet en hel del nye ting op undervejs, men har dog fået fjernet den goxg linie.

Arlet er vist ikke online lige nu, så jeg hjælper dig lige videre ..

Hent denne Kaspersky scanner, den skal du bruge senere.
http://www.spywareinfo.dk/download/mwav.exe - Virusscanner.

Så skal du genstarte pc'en i fejlsikret tilstand. Klik F8 under opstart. Log ind med samme brugernavn som du bruger normalt.

Kør Hijackthis, scan, sæt flueben ved linierne listet her, luk alle vinduer undtaget Hijackthis, klik på fix checked, slet mapper og filer listet nederst.
Dobbelttjek, så alt kommer med.

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = http://www.exactsearch.net/sidesearch
O2 - BHO: NLS UrlCatcher Class - {AEECBFDA-12FA-4881-BDCE-8C3E1CE4B344} - C:\WINDOWS\System32\nvms.dll
O2 - BHO: ADP UrlCatcher Class - {F4E04583-354E-4076-BE7D-ED6A80FD66DA} - C:\WINDOWS\System32\msbe.dll
O4 - HKLM\..\Run: [BullsEye Network] C:\Programmer\BullsEye Network\bin\bargains.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NaviSearch] C:\Programmer\NaviSearch\bin\nls.exe

---------------------------------------
Sletning af filer og mapper:
Åbn en mappe, klik på Funktioner=>Mappeindstillinger=>Vis.
Fjern flueben ved "Skjul beskyttede operativsystemfiler".
Fjern flueben ved "Skjul filtypenavne for kendte filtyper".
Sæt prik i "Vis skjulte filer og mapper".
Mapper:
C:\Programmer\BullsEye Network
C:\Programmer\NaviSearch

Filer:
C:\WINDOWS\System32\nvms.dll
C:\WINDOWS\System32\msbe.dll

---------------------------------------
Så kører du engangsskanneren fra Kaspersky - Aktiver det hele i opsætningen derinde, så den kan skanne alt igennem.
---------------------------------------

Genstart normalt og kom med en ny log til kontrol
Avatar billede huffen Nybegynder
22. januar 2007 - 14:31 #16
closing