Avatar billede imperten Nybegynder
22. maj 2005 - 12:12 Der er 1 kommentar

Afstand mellem tabelstreger

Når man kopierer en tabel fra en hjemmeside ind i word, er der en bjælke mellem cellerne. Hvis man forsøger at ændre dette til normale streger, bliver de federe end forventet.

Når man zoomer ind opdager man årsagen. Der er en mindre afstand mellem cellerne. Hvordan får man den afstand væk, så cellerne deler samme streg mellem sig?
Avatar billede sharkman Nybegynder
22. maj 2005 - 23:21 #1
1)Markér hele tabellen
2)Højreklik et sted i tabellen og vælg "Tabelegenskaber"
3)Klik på fanebladet Tabel - Nederst i højre klikker du på "Indstillinger"
4)Fjern flueben ved "Tillad mellemrum mellem celler"
5)Klik på OK et par gange - så skulle den ged vist være barberet..