Avatar billede montesa Nybegynder
19. maj 2005 - 22:34 Der er 1 løsning

Problemer med Flash player på Dreamweaver site.

Hejsa!

Jeg er som en glad amatør gået i gang med at lave et website til min bror der er musiker. Derfor skal der selvfølgelig afspilles hans egne mp3-numre, og jeg har til det formål hente et par forskellige flash players. Mit problem er nu, når jeg indsætter player'en (i templaten), så bliver resultatet at den reloader playlisten, når der surfes rundt på sites sider.

Mit spørgsmål er derfor om det overhovedet kan lade sig gøre at indsætte en flash player på denne måde, og hvordan det i givet fald gøres, eller om den skal "poppe" up i seperat vindue.

Jeg bruger Dreamweaver MX 2004.

Mvh. Montesa
Avatar billede montesa Nybegynder
31. maj 2005 - 18:29 #1
Fejl 40! Target=_blank