Avatar billede sniffy-dog Nybegynder
18. maj 2005 - 20:26 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Koder til Prince of Persia 2

Haii..

har fundet nogen koder til Prince of Persia 2
hmm men der står man skal skrive noget inden før man kan bruge dem.. :S hvornår skal man det?? nogen der kan hjælpe ?
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
18. maj 2005 - 20:33 #1
Jeg formoder du mener snydekoder som f.eks: http://www.cheatcc.com/pc/princeofp3d.html

I dette tilfælde skal du finde den mappe hvor programmet ligger i og lave en kør:
/programmer/mappemedspil/pop3d.exe -l "geometry\rooms\prisonfix"

Derved starter du programmet med koden på alternativt kan du kopier din genvej fra skrivebordet og ved egenskaber tilføje slutningen:  f.eks.
-l "geometry\rooms\prisonfix"
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
18. maj 2005 - 20:34 #2
Sorry det er 1'eren
Avatar billede sniffy-dog Nybegynder
18. maj 2005 - 20:39 #3
så det virker ikke til 2'eren ?
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
18. maj 2005 - 20:54 #4
Måske hvis det opsætningen, men jeg ved jo ikke hvad præcist du har fat i, hvis det ligner så ja
Avatar billede sniffy-dog Nybegynder
18. maj 2005 - 21:23 #5
har fundet ud af det.. hentde bare en trainer..