Avatar billede phantix Nybegynder
15. maj 2005 - 22:03 Der er 4 kommentarer

Spøjst diskettedrev

Jeg sidder her med håret i postkassen!!

Jeg kan ikke få mine kære disketter ud af diskettedrevet!
Efterhånden har jeg puttet 4-5 disketter i, men de forsvinder ud i den blå luft!

Jeg tør ikke skille skidtet ad, for så ryger garantien garantrisse!

Når jeg trykker på eject-knappen skratter den infamt, så man skulle tro at den var ved at brase sammen!

Hvordan hulen kommer jeg dette problem til livs?? HJÆÆÆÆÆÆÆLP, HEEEEEEEEELP, HIIIIIIIILFE!!!
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
15. maj 2005 - 22:10 #1
hvordan filen kan du få proppet 4-5 disketter ind? hehe...

har du kigget ind i kabinettet og set om de er faldet ud på den anden side? :D
Avatar billede phantix Nybegynder
15. maj 2005 - 22:13 #2
Sig mig, er du helt ny?? Jeg har netop skrevet at de forsvinder ud i den blå luft og jeg ikke tør åbne skidtet for ellers siger den dumme FONA mand sikkert at garantien er røget!!!

Hvad med at du holder dine flade kommentare væk fra mit spørgsmål!?!? GROW UP!!!!!
Avatar billede Slettet bruger
15. maj 2005 - 22:14 #3
kan man låne den har nogle regninger der gerne må forsvinde ud i det blå*S*
Avatar billede Slettet bruger
15. maj 2005 - 22:15 #4
uha måske jeg ikke skulle have skrevet det*GGGGGG*