Avatar billede baitianlong Nybegynder
12. maj 2005 - 11:17 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Tomcat beder om login

Jeg har en Tomcat 4.1 Hvor jeg har prøvet at installere en Plumtree 5.0 Portal server.

Problemet er at den beder om network password. Uanset hvilken side man prøver på at se.

Der står: Realm: XDB i promten, og ingen logins/passwords virker. Plumtree installationen har ændret noget i Tomcat konfigurationen.

Hjælp!
Avatar billede medions Nybegynder
12. maj 2005 - 12:11 #1
Prøv blot med admin som username

//>Rune
Avatar billede baitianlong Nybegynder
13. maj 2005 - 19:42 #2
Det var ret åndssvagt. Der kørte allerede en Oracle DB på 8080, derfor var det den man nærmest prøvede at logge på (derfor XDB). Så jeg skiftede port på tomcat/plumtree til 9090 og så gik det noget bedre.
Avatar billede medions Nybegynder
14. maj 2005 - 01:05 #3
:)