Avatar billede dr_degn1 Nybegynder
11. maj 2005 - 02:24 Der er 2 kommentarer

et problem i cstrike med hlguard er det en linux fejl

jeg har loade hele liste .og håber der er en der kan sige mig om det er et linux problem eller det plugin problem
den skriver nåde med (libstdc++.so.6: cannot open shared object file: No such file or directory)

rcon meta list
Currently loaded plugins:
description stat pend file vers src load unlod
[ 1] SBScan RUN - sbsrv_mm_amd64.s v1.04 ini Start Never
[ 2] AMX Mod X RUN - amxmodx_mm_amd64 v1.00 ini ANY ANY
[ 3] <hlguard_mm_amd badf load hlguard_mm_amd64 v - ini - -

] rcon meta reload 3
L 05/11/2005 - 02:14:55: [META] WARNING: dll: Failed query plugin '<hlguard_mm_amd64.so>'; Couldn't open file '/home/hlds/103/cstrike/addons/hlguard/dlls/hlguard_mm_amd64.so': libstdc++.so.6: cannot open shared object file: No such file or directory
L 05/11/2005 - 02:14:55: [META] WARNING: dll: Skipping plugin '<hlguard_mm_amd64.so>'; couldn't query
L 05/11/2005 - 02:14:55: [META] WARNING: dll: Failed to reload plugin '<hlguard_mm_amd64.so>' after unloading
Reload failed for plugin '<hlguard_mm_amd64.s
Avatar billede jrcarlsen Nybegynder
14. maj 2005 - 19:36 #1
Den kan ikke finde filen: /home/hlds/103/cstrike/addons/hlguard/dlls/hlguard_mm_amd64.so

Har du en fil der hedder hlguard_mm_amd64.so?, or i så fald, hvor ligger den?
Avatar billede dr_degn1 Nybegynder
16. maj 2005 - 12:02 #2
den ligger i /home/hlds/103/cstrike/addons/hlguard/dlls/hlguard_mm_amd64.so
som den skal