Avatar billede koden Novice
09. maj 2005 - 18:36 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Kan man opsige fastnet når man har ADSL?

Jeg har firmabetalt ADSL men ikke tlf.
ADSL bruger min tlf. linje.
Man kan vel så ikke opsige sit fastnet???
Det er TDC.
Avatar billede Slettet bruger
09. maj 2005 - 18:44 #1
jo skuule man nok kunne gøre - jeg har ihvertfald lige bestilt adsl, men har ikke fastnet (og skal heller ikke ha det for at kunne få forbiindelsen)
Avatar billede arlet Juniormester
09. maj 2005 - 18:49 #2
phunkypopcorn-> Så er det da ikke tdc at du har bestilt hos, for de kræver fastnet..

Koden -> Det er jeg næsten sikker på at du ikke kan opsige det..
Avatar billede Slettet bruger
09. maj 2005 - 19:04 #3
hmm nej er hos cyber city, men er da en TDC mand der sætter det op, så er da underligt hvis ikk oss de skulle væer i stand til at levere den service, men kan selvfølgelig godt væer de bare ikke vil bare for at ta røven lidt ekstra på folk
Avatar billede ierikk Nybegynder
09. maj 2005 - 20:05 #4
TDC kræver ikke fastnet, hvis man bestiller en opkobling på 512/128 eller større
men de gør det ved forbrugsafregnet opkobling
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
09. maj 2005 - 22:01 #5
phunkypopcorn> De er nok ikke "i stand til" at levere det fordi de også sælger telefonabonnementer, kunne man forestille sig.

ierikk> På tdc's hjemmeside får man at vide at man skal have et fastnet-abonnement for at få ADSL. Hvis man er så fræk at gå ind i bestillingen og sige at man ikke har et fastnetabonnement, får man lov til at vælge hvad for et fasnet-abonnement man så vil oprette samtidig med sin ADSL-linje.

Koden> Hvis du har kabel-TV er det jo også en mulighed at få internet gennem dette i stedet, hvis du ikke vil have en fastnet-telefon. Ellers kan du skifte til Cybercity. De tilbyder også en ordning hvor arbejdsgiveren betaler med din bruttoløn, og de kræver ikke en fastnet-linje.
Avatar billede ierikk Nybegynder
09. maj 2005 - 22:29 #6
min broder har i sidste uge bestilt TDC ADSL
han oplyste at han havde telefon i et andet selskab, de sagde at var OK
han regner med at gå over til IP tel når han har fået installeret ADSL
hvis nogen stadig skulle være i tvil, så tag telefonen og ring til TDC
Avatar billede koden Novice
10. maj 2005 - 10:33 #7
OK tak...send nogle svar...
Avatar billede ierikk Nybegynder
10. maj 2005 - 12:29 #8
ok
Avatar billede arlet Juniormester
10. maj 2005 - 16:07 #9
Svar
Avatar billede ierikk Nybegynder
10. maj 2005 - 18:48 #10
jeg ønsker ingen point
Avatar billede koden Novice
14. maj 2005 - 21:02 #11
Takker...