Avatar billede mblarsen Nybegynder
28. oktober 1999 - 16:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Objekt i spejl med andet map

I har sikkert alle set de film hvor en eller anden køn pige ser sig i et spejl.... og bliver forskrækket over at se hun er gammel som en heks e.lign.

Hvordan laver man lettest noget lign. altås ét objekt med map1 reflekteres i spejl hvori objektet nu har map2
Avatar billede i11uzion Nybegynder
29. oktober 1999 - 09:22 #1
Hehe det lyder spændende, og jeg håber at der kommer bedre forslag end det jeg nævner...
Hmmmm jeg har ingen anelse om hvor godt det ville blive, men du kunne vel først lave animationen hvor hun er gammel, og så bruge den som map på spejlet...???
Det er ikke noget jeg har prøvet set, så det er bare et gæt :)
Avatar billede mblarsen Nybegynder
30. oktober 1999 - 15:26 #2
Det lyder da meget godt jeg tror jeg vil prøve. Jeg tror dog det bliver lidt svært at få realismen ind i det når man skal til at animere, hvis objectet skal bevæge sig eller transformere... men lets try :o)
Avatar billede i11uzion Nybegynder
31. oktober 1999 - 00:19 #3
HEheHeHehe tjaaaaaah, det er da et forsøg værd....... :)