Avatar billede emilfini Nybegynder
06. maj 2005 - 16:26 Der er 2 kommentarer

Crash i spil

Jeg har et problem som består af at jeg crasher i en masse spil. Jeg har prøvet at formatere men det virker ikke som om det er det der er problemet. Den laver små gfx bugs i spillene og så fryser den som regel 2 gange i 5seks og så går den helt ned. Den crasher bl.a. i Warcraft 3 og Heroes 3 men den crasher ikke i diverse spil i Steam som Counter-Strike og Team Fortress Classic

Mit gfx kort er et G-Force 6600 GT 128MB TV/DVI-out AGP-8x fra Point of view. Jeg bruget er optimized driver da den på deres hjemmeside er dårligere. Jeg har før spillet Warcraft 3 uden problemer med dette kort men problemet kom for et stykke tid siden og jeg har prøvet at skifte driver 3-4 gange og tilsidst opgav jeg men da jeg formaterede uden det hjalp så ville jeg ha det fixet
Avatar billede Slettet bruger
07. maj 2005 - 23:06 #1
Hvad er computeren konfigurationer?
Hvis grafik-kortet er forholdsvis gammelt, så prøv at rense blæseren. Det kan være der er fordi at kortet bliver for varmt.

/anders555
Avatar billede emilfini Nybegynder
09. maj 2005 - 14:57 #2
det er et nyt gfx kort med egen størmforsyning. Men det virker som om det er varme problemer men det giver ikke mening at den crasher i Heroes 3 men ikke i Counter-Strike da det virker mere krævende