Avatar billede donandres Nybegynder
06. maj 2005 - 11:08 Der er 1 løsning

skal jeg vælge en frame her??

hej eksperter

kig på min side(som jeg er ved at bygge)

http://www.andreasbrun.dk/ny/

bør jeg vælge en frame(hvor der står frame her??) eller bare lade indholdet være i en celle.
jeg tænker at hvis indholdet er i en celle skal hele siden jo loades når man surfer rundt...
hvorimod det kun er framen der skal loades...

hvad mener i om det?
-jeres erfaringer?
jeg vil heller ikke have rullepaneler derinde nemlig
Avatar billede fluse Nybegynder
07. maj 2005 - 00:42 #1
der er en rigtig god grund til at du ikke bør vælge at bruge en frame her, dobbelt scroll bar... det holder bare ikke.

og eftersom der ikke rigtig er noget tungt på siden, er loading tid ikke et problem...

"Hvis" du absolut vil ha en iframe, så skal du lave siden, så den mindst passer på en 1024x768 uden scrollbar... efter min mening.

Fluse