Avatar billede dennis_p Nybegynder
06. maj 2005 - 09:35 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Dreamweaver6+billeder

Hej

På denne side skal jeg have tilføjet en del sponsorer, så jeg ville lige hører om der er nogle ideer til hvor det vil se godt ud, da logoerne har forskellige størrelser...Hvis man gerne vil have placeret dem ud i det "Grå" til venstrer hvordan gør man det, da jeg kun kan se det "hvide" når jeg åbner dreamweaver..

www.faaborgtennisklub.dk
Avatar billede flintstone Novice
07. maj 2005 - 00:13 #1
Hvorfor ødelægge en forside med en masse reklamer? Lav et link til en side forbeholdt reklamer. Det er mit forslag.
Avatar billede dennis_p Nybegynder
09. maj 2005 - 13:51 #2
Det er fordi sponsorende sponsorer hele hjemmesiden med drift..samt opkobling osv..
Avatar billede dennis_p Nybegynder
31. maj 2005 - 08:58 #3
bgfbf