Avatar billede sirlig Nybegynder
06. maj 2005 - 09:34 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Photoshop - lave alm. tekst + en streg om til "ægte sølv"

.:: Photoshop - lave alm. tekst + en streg om til "ægte sølv" ::.

Hej..

Jeg er igang med et projekt og havde sat mig i hovedet at lave teksten så sølv-agtig som muligt! Jeg laver det i photoshop (CS), og havde egentlig tænkt mig at lægge et pattern over teksten men det fungerer ikke som det skal. Teksten skal nærmest "skinne". Håber virkelig der er noget der er klogere end mig - på dette område ;-)

God weekend.
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
06. maj 2005 - 09:39 #1
En simpel søgning her på E!, giver nogle spørgsmål, hvor der links til tutorials, måske er der bare én som du kan bruge der under.

http://www.eksperten.dk/spm/Programmer/Billedbehandling/Photoshop/?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&status_3=on&spm_creator=&spm_part=&spm_answer=&find=s%F8lv&engine=exp
Avatar billede sirlig Nybegynder
06. maj 2005 - 09:53 #2
Jamen det er jo altid nemmere at spørge andre *G* Mange tak! Jeg er måske bare lidt træt her fra morgen af, og har temmelig travlt. Er glad for andre er mere vågne end mig ;-)
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
06. maj 2005 - 09:58 #3
Helt i orden, det nummer jeg laver også en gang i mellem.
Avatar billede sirlig Nybegynder
06. maj 2005 - 10:00 #4
Spørger sikkert RET dumt, men det er første gang siden oprettelsen at jeg bruger denne side. Så jeg ved ikke om du får pointene eller ej? *G* Plejer altid selv at kæmpe med mine problemer til de er løst, så har aldrig brugt denne side før.. Erhm, har du fået dem?

/Miss Stupid
Avatar billede hcma Novice
06. maj 2005 - 10:44 #5
Isskaarup har fået sine velfortjente point  :o)

sirlig >>  hvis du ikke har det, bør du læse denne side om Eksperten.dk
http://expfaq.1go.dk/
Avatar billede sirlig Nybegynder
08. maj 2005 - 16:11 #6
Jo tak ;-)