Avatar billede jakel Nybegynder
05. maj 2005 - 23:45 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

ATI Radeon 9700 Driver

Jeg har en laptop med et ati radeon kort af modellen "mobility radeon 9700" Jeg vil have de nyeste ati drivers ind, men det kan ikke lade sig gøre, den siger at hardwaren ikke er kompetibel.
Har det noget at gøre med at det er en wide screen?

Nogen der kan hotlinke til en brugbar driver?
Avatar billede nopsen Ekspert
05. maj 2005 - 23:49 #1
det er fordi du skal hente driveren hos producenten af din bærbar og ikke ati, dette gælder for alle bærbare modeller, det står også på ati's driverside hvis man forsøger at hente den til mobile, så henvises man til producenten af den bærbar.
Avatar billede nopsen Ekspert
05. maj 2005 - 23:50 #2
du kan skrive navn og model her, hvis du ikke kan finde dem.
Avatar billede screem_brille Novice
05. maj 2005 - 23:51 #3
du skal hente den nyeste fra din producents hjemmeside, driverne til bærbare er ofte ikke 100% kompatible med de produkter til stationære maskiner.
Avatar billede nopsen Ekspert
05. maj 2005 - 23:54 #4
det var tæt løb :)
Avatar billede jakel Nybegynder
05. maj 2005 - 23:56 #5
Tak for hjælpen..

Min laptop er en Fujitsu Siemens, og jeg har lige været inde på deres side, men fandt ingen driver. Er der nogle der vil hjælpe med at finde den, og i så fald, hvilke specs skal i så vide om min pc?

På forhånd tak.
Avatar billede nopsen Ekspert
05. maj 2005 - 23:57 #6
skal bare bruge producentens navn, for eks acer eller asus osv og så selve model betegnelsen.
Avatar billede nopsen Ekspert
05. maj 2005 - 23:58 #7
ops så da godt du skrev det var en F S, så mangler bare modelnummeret
Avatar billede jakel Nybegynder
05. maj 2005 - 23:59 #8
Hmm, hvor finder jeg præcist det model nummer? Der står Amilo lige under tastaturet ved min venstre hånd..

Kan jeg læse nogle steder et model nummer, eller skal jeg til at rode i en manual eller sådan?
Avatar billede nopsen Ekspert
06. maj 2005 - 00:01 #9
prøv at kigge i bunden, der burde det stå
Avatar billede jakel Nybegynder
06. maj 2005 - 00:02 #10
Fujitsu Siemens
Amilo M1425

??
Avatar billede nopsen Ekspert
06. maj 2005 - 00:07 #11
ok jeg tænkte at du måske også mangler resten af driverne, så derfor får du her et link til siden hvor du kan krydse af hvilke drivere du vil ha, de er til din model.
http://www.fujitsu-siemens.com/support/linkapplication.html?LNG=EN&ProductID=3069
Avatar billede nopsen Ekspert
06. maj 2005 - 00:08 #12
Avatar billede jakel Nybegynder
06. maj 2005 - 00:16 #13
Tusind tak!
Avatar billede nopsen Ekspert
06. maj 2005 - 00:22 #14
selv tak :)