Avatar billede -cyruz- Nybegynder
05. maj 2005 - 20:13 Der er 5 kommentarer

Computer genstarter hele tiden

Sad og spillede Guild Wars da min computer frøs, og da jeg startede den op blev den bare ved med at genstarte. Har prøvet at starte i fejlsikret tilstand men den gør det samme, hvis jeg vælger "deaktiver automatisk genstart" (eller noget i den stil) kommer den op med den her fejlmeddelse:

Der er fundet fejl og windows er blivet lukket ned for at forhindre beskadigelse af computeren.

UNMOUNTABLE_BOOT_VOLUME

Hvis det er første gang at du ser denne stopfejl skal du genstarte computeren. Hvis skærmbilledet vises igen skal du gøre følgende:

Sørg for at al ny hardware eller software er korrekt installeret. Hvis dette er en ny installation skal du spørge hardware- eller softwareproducenten om der er windows-opgraderinger som du muligvis har brug for.

Hvis problemet opstår igen skal du deaktivere eller fjerne hardware ellerl software der er installeret for nylig. Deaktiver nogle indstillinger for BIOS-hukommelsen, f.eks. caching elelr afskygning. Hvis du skal bruge fejlsikret tilstand til at fjerne eller deaktivere komponenter skal du genstarte computeren og trykke F8 for at vælge avancerede startindstillinger og derefter vælge fejlsikret tilstand.

Tekniske oplysninger:

*** STOP: 0X000000ED (0x82B7BC08, 0XC0000006, 0X00000000, 0X00000000)

Det er sket en gang før men der var ik noget problem da jeg startede den igen. Håber nogen ka hjælpe :D
Avatar billede kalp Novice
05. maj 2005 - 20:13 #1
Avatar billede kalp Novice
05. maj 2005 - 20:14 #2
læs resolution.
Avatar billede -cyruz- Nybegynder
05. maj 2005 - 20:34 #3
har prøvet det med BIOS og den blir ved med at genstarte, men forstår ik lige det med kablet, der har aldrig været noget før nu og det er ik en helt ny computer, ka du evt forklare det lidt bedre?
Avatar billede kalp Novice
06. maj 2005 - 00:09 #4
jeg kender ikke selv personligt til problemet, men måske kan samme hjælpe side, men bare på dansk være mere til hjælp ?
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;da;Q297185
Avatar billede craxx Nybegynder
06. maj 2005 - 11:23 #5
Evt. hvis du kan, må du nok have fat i en virusscanner