Avatar billede tmlj Nybegynder
05. maj 2005 - 19:12 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Antispam kører ikke tilfredsstillende

Jeg har Norton Internet Securiti 2004, og det kørte bla. som en integreret del i Microsoft Outlook. Bla. var der et ikon der hed " dette er antispam " som man kunne klikke på, hvis noget spam var røget ind i indbakken.

Nu er dette ikon væk, og jeg ved ikke hvordan det kaldes frem igen.

Mvh
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
05. maj 2005 - 19:14 #1
Prøv at installere norton internet security igen.
Avatar billede trekkies Juniormester
05. maj 2005 - 19:18 #2
Prøv følgende:
Højre klik ved din menu:
http://www.darkskies.dk/norton1.jpg

Så skulle du gerne kunne klikke på "Norton Antispam Outlook Plugin", så er den tilbage
Avatar billede tmlj Nybegynder
05. maj 2005 - 19:39 #3
trekkies, " Norton Antispam Outlook Plugin " kommer ikke frem, når jeg højreklikker
Avatar billede trekkies Juniormester
05. maj 2005 - 20:05 #4
Prøv det som dalbjerg skriver.
Avatar billede tmlj Nybegynder
22. maj 2005 - 20:09 #5
det var en simpel indstilling i Outlook
Avatar billede andjak Nybegynder
19. januar 2006 - 16:44 #6
Har samme problem. Kan du løfte sløret for hvad der var galt?

Andjak