04. maj 2005 - 12:23 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Top 10 lister

Bliver Top 10-listerne for hver kategori rettet, så de igen viser de rigtige placeringer?
Avatar billede hcma Novice
04. maj 2005 - 12:43 #1
nej, nej, lad dem bare forblive som de er. For første gang ligger jeg som nummer 1 i flere kategorier.  ;o)
nå, spøg til side, selvfølgelig bør de rettes, så de er retvisende.
Avatar billede triple-x Nybegynder
04. maj 2005 - 15:31 #2
sys da næsten statistikken på forsiden bør rettes først

Åbne spm    35
Besv. spm    516.573

Men okay det er jo god reklame at sige vores spørgsmål bliver altid lukket :D
Avatar billede hcma Novice
04. maj 2005 - 15:52 #3
jeg havde ellers tænkt mig at skrive til Admin og sige tak for opgraderingen, så jeg synes også som triple-x at statistikken på forsiden først bør rettes (så tager det nok kun endnu nogle måneder inden top-10 bliver ajourført, og dermed har jeg praleret i et stykke tid endnu. Nå hovmod står nok for fald, så....  :D  )
Avatar billede triple-x Nybegynder
04. maj 2005 - 15:55 #4
catbody - hehe nogle måneder? så skal de ihvertfald ha travlt med at rette de mange andre fejl som er langt værre end statistikker :)

Så du kan godt nå at prale lidt mer ;)
08. maj 2005 - 08:58 #5
Man kan se, at der sker lidt engang i mellem med listerne. Men det er sjovt (læs: "irriterende") at Admin eller CoAdmin ikke lige bruger 15 sekunder på at svare noget i retning af: "Vi arbejder på det, så bare rolig"

På den måde, så ved man, at der sker noget. Jeg mener: hvorfor overhovedet have denne kategori, hvis der ikke er nogen respons?
Avatar billede triple-x Nybegynder
08. maj 2005 - 10:09 #6
thomasjepsen - problemet er jo netop der ikke sker noget. Men det er bestemt ikke coadmins skyld da de kun har meget begrænset funktioner til rådighed.
Jeg må ærlig indrømme jeg ikke fatter deres tålmodighed, synes det er flot de fortsætter og fortsætter som duracell batterier selvom IDG som står bag siden ikke rører en finger og ikke kommer med noget som helst input
Avatar billede hcma Novice
08. maj 2005 - 11:08 #7
så ser det ud til at top 10 listen er ajourført igen :o)
Har checket mig egen placering/pointtildeling i de forskellige kategorier jeg deltager i, og de ser ud til at passe.
(så jeg tror at min praleret er udløbet  ;o)  )
08. maj 2005 - 11:11 #8
hmm, ja min egen førsteplads i Access-kategorien er i hvert fald ikke ajourført - jeg er slet ikke på listen pt :o(
Avatar billede arne_v Ekspert
08. maj 2005 - 12:18 #9
top 10 listerne plejer at være OK efter nogle dage (virker lidt som nogle
redundante data som skal regenereres udfra rådata)
Avatar billede arlet Juniormester
09. maj 2005 - 18:10 #10
hmm. Ja, jeg har ikke fundet en eneste liste jeg er på...

F.eks 1. pladsen med 48000 point i sikkerhedskategorien er væk..
1. pladsen i virus er væk
og i Browser er væk...

Jeg er blevet væk*G*
Avatar billede huset Praktikant
09. maj 2005 - 18:24 #11
lol hulubulu arlet hvor er du henne :D
Avatar billede arlet Juniormester
09. maj 2005 - 18:25 #12
Jeg er lige her - hvor - HER
31. maj 2005 - 14:42 #13
lukker
31. maj 2005 - 14:42 #14
der sker jo tilsyneladende ikke en skid med problemet :o(
Avatar billede arne_v Ekspert
31. maj 2005 - 18:14 #15
pudsigt nok er der vist begyndt at ske noget idag !
Avatar billede arne_v Ekspert
31. maj 2005 - 19:20 #16
på programmerings top 10 mangler der vist kun eagleeye og mig

til gengæld får jeg nu ingen email ...
Avatar billede arne_v Ekspert
01. juni 2005 - 11:11 #17
hm - nu er programmerings top 10 igen totalt foobar

suk ....
22. juni 2005 - 15:58 #18
jeg er begyndt at få en del emails (dog langt fra alle og de er stadig forsinket), men Access' top 10 mangler stadig Terry og jeg. Jeg har endda ringet til IDG/Eksperten og fik at vide, at de nok skulle kigge på det. Det er nu en måneds tid siden eller mere....