Avatar billede eiken Nybegynder
03. maj 2005 - 21:19 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Virker E nu ?

Jeg forsøgte i går at oprette et spørgsmål, men E`` virkede ikke
vIRKER e NU ???
Avatar billede mugs Novice
03. maj 2005 - 21:21 #1
Fungerer og fungerer - Det er der vist ingen der har et klart overblik over. Men dit spørgsmål er da oprettet.
Avatar billede eiken Nybegynder
03. maj 2005 - 21:23 #2
JA, DET VAR BEDRE END I GÅR
Avatar billede dmcn Praktikant
03. maj 2005 - 21:24 #3
Problemet er i hvert fald løst - så ser vi hvor længe sitet virker. ;)
Avatar billede mugs Novice
03. maj 2005 - 21:24 #4
Nu ved vi at det er bedre end igår - Kan du så ikke lave et svar selv og acceptere dette, så spørgsmålet kan blive lukket.
Avatar billede mugs Novice
03. maj 2005 - 21:26 #5
nOmality > Hvad var der galt. Admin har som vanligt ikke gidet kommentere det, end ikke med et E-nyt. Det er en hån mod brugerne!
Avatar billede dmcn Praktikant
03. maj 2005 - 21:32 #6
mugs : Ork, der er skam mere hån mod brugerne i det end det. ;)
Serveren (der kører Red Hat) er sat op til automatisk at opdatere pakkerne på systemet med jævne mellemrum (formentlig for at spare på vedligeholdelsespengene). Under en af disse opdateringer blev PHP opdateret, men uden MySQL-support, hvilket gav problemerne. IDGs notifikationssystem gav (endnu en gang) ikke de relevante mennesker besked, og derfor blev problemet først opdaget mandag.
Vi har i vores lille virksomhed talt om at sende et tilbud på "ordentlig" hosting af sitet til IDG, men det bliver vist bare ved snakken indtil videre. ;)
Avatar billede mugs Novice
03. maj 2005 - 21:37 #7
"Vi har i vores lille virksomhed talt om at sende et tilbud på "ordentlig" hosting af sitet til IDG, men det bliver vist bare ved snakken indtil videre. ;)"

tjaa - idiologien er veget for ussel mammon - Men forretningen skal jo løbe rundt. Måske er der også nogle aktionærer der skal tilgodeses. Men hvad skal vi almindelige dødelige bruge det til - andet end at være til grin?
Avatar billede dmcn Praktikant
03. maj 2005 - 21:42 #8
Efter min mening har der ikke være rigtig ideologi i sitet siden Jakob begyndte at skulle leve af det og Andreas fandt sig noget bedre at give sig til. Siden da har administratorerne af sitet aldrig deltaget specielt aktivt i Eksperten-kategorierne, og lige så stille har de mistet fornemmelsen for hvordan det går. Sørgelig udvikling. :)
Avatar billede mugs Novice
03. maj 2005 - 21:44 #9
Helt enig. :)
Avatar billede arne_v Ekspert
03. maj 2005 - 21:58 #10
Siger I at de kører up2date med et cron job og at den installerede en
PHP (5 formoder jeg) bygget uden MySQL support ?

Ouch
Avatar billede dmcn Praktikant
03. maj 2005 - 22:22 #11
arne_v : Jeg har ikke meget indsigt i hvordan Red Hats opdatering af pakker fungerer, men det lyder meget korrekt. :)
Avatar billede huset Praktikant
04. maj 2005 - 11:21 #12
Nå endnu en nedetid
Avatar billede snowball Novice
04. maj 2005 - 12:00 #13
Det var sikkert mySQL's tur til at blive opdateret ;P
Avatar billede eiken Nybegynder
26. maj 2005 - 23:50 #14
dejligt