Avatar billede kris75 Mester
02. maj 2005 - 20:36 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Foto album med Dreamweaver

Hej

Jeg har et problem når jeg prøver at oprette et fotoalbum i dreamweaver. Når fireworks starter op og skal lave fotoalbummet får jeg følgende fejl: "Could not run the script. This command requires an active document". Den laver godt nok den nye index.htm fil osv, men billederne følger ikke med. Hvor kan fejlen ligge? Har tidligere lavet et fotoalbum hvor det har fungeret.
Mvh.
Kris
Avatar billede jensjakobsen Nybegynder
05. maj 2005 - 17:12 #1
Jeg gætter på at dine billeder som du forsøgte at lave fotoalbums ud fra ligger uden for dreamweavers websted på din lokale harddisk?
Avatar billede kris75 Mester
06. maj 2005 - 08:27 #2
Nej, jeg fandt ud af det. Det var fordi jeg havde en ældre version af fireworks og dreamweaver mx 2004. Men tak for din tid.
Avatar billede jensjakobsen Nybegynder
06. maj 2005 - 12:39 #3
Helt fint - godt du fandt ud af det.