Avatar billede fjorbak Forsker
30. april 2005 - 22:46 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvad er årsagen til denne fejl

Hej gutter

Hvad er årsagen til denne fejlmeddelse

[Sat Apr 30 22:47:02 2005] [warn] pid file c:/apache/logs/httpd.pid overwritten
-- Unclean shutdown of previous Apache run?
Apache/1.3.23 (Win32) running...
tilsyneladendene kører serveren, men jeg har lidt vrøvl syntes jeg.
Avatar billede htm Nybegynder
02. maj 2005 - 20:07 #1
Din apache bliver ikke lukket korrekt ned.

Prøv også og opgrader din apache.
Avatar billede fjorbak Forsker
02. maj 2005 - 21:31 #2
jeg har lukket ned på den måde at jeg lukker ved at klikke på krydset i titellinien på p promtens billede?

Du må undskylde jeg ikke har været på før nu men igår var det hele jo nede

Jan
Avatar billede fjorbak Forsker
02. maj 2005 - 22:01 #3
htm
kan fortælle mig hvordan man kan lukke apache sikkert ned, syntes jeg på et tidspunkt har set et sådan start/sluk, jeg er ny på området vil du hjælpe

Jan
Avatar billede sukos Juniormester
03. maj 2005 - 07:07 #4
I en kommando prompt, hvor du er i apache dir'et, c:\apache:
apache -k stop
Avatar billede htm Nybegynder
05. maj 2005 - 15:46 #5
Ja du har jo fået svaret af sukos.

Men hvis du kører win 2k/XP skulle du overveje at lade apache køre som service. Det er noget nemmere.

Du sætter den til at køre som service under install.
Avatar billede fjorbak Forsker
08. maj 2005 - 06:44 #6
hej må jeg få et svar sukos
Avatar billede sukos Juniormester
09. maj 2005 - 07:51 #7
joo