Avatar billede mugge-barfod Nybegynder
29. april 2005 - 12:28 Der er 1 kommentar

Link til Bookmark i word dokument ?

Hej Experten

Er blevet stillet et spørgsmål omkring man kan linke til et bookmark i word, og måtte stå af der !

Nogen af jer som kender til det ?

Har et Word dokument (ret stort, og må ikke konverteres til HTML eller noget andet). Dette dokument er delt ind i afsnit hvor hvert afsnit er et bookmark kan det lade sig gøre at åbne word dokumentet, og på samme tid springe til det bookmark man ønsker ? Med åbne mener jeg med et link fra en webside.
Avatar billede jokkejensen Novice
29. april 2005 - 13:28 #1
Luk den her dobbelt post.. smid et svar og accepter det..