Avatar billede e100 Nybegynder
29. april 2005 - 08:32 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke starte default server

Hej,

Jeg står med et MEGA problem, jeg er nybegynder på IIS og har ikke ret meget tid, derfor de mange point.

Jeg kan ikke starte min default server. Hver gang får jeg en besked om at navnet allerede eksisterer. Der er mange servere i min kundes netværk, men de har alle unikke navne!?

Kan jeg evt. flytte min virtuelle mappe til et andet sted i IIS som ikke er under default server!? Eller selvfølgelig bedste løsning, hvordan starter jeg default server!?

Det er Windows 2000 server.

/E100
Avatar billede kenp Novice
29. april 2005 - 18:22 #1
ja du kan bare oprette et nyt websted.. (husk at angive hostheader)(
Avatar billede necro655 Nybegynder
27. maj 2005 - 07:59 #2
du må gå alle sites igennem på MS IIS og se under Fan "Web site" -> Advanced knappen og se efter en entry så som
IP Address "Default"
TCP Port 80
og host header value som er blank

husk..det site kanjo godt have flere DNSer
Avatar billede e100 Nybegynder
11. januar 2006 - 14:58 #3
hej,

tak for hjælpen... smider du et svar så du kan få point?