Avatar billede mollea Nybegynder
28. april 2005 - 10:18 Der er 2 kommentarer

Mouseover virker ikke altid

Jeg oplever gentagende at have problemer med den automatisk genererede mouseover i Dreamweaver.
Problemet er at den er ustabil, og en gang imellem ikke kalder over-billedet.
Jeg bruger Dreamweaver mx 6.1 til Windows.

Er der nogen der kan forklare mig hvorfor, og hvordan jeg kan undgå det?
Avatar billede jensjakobsen Nybegynder
05. maj 2005 - 17:33 #1
Kan det skyldes at du afprøver linket lige med det samme efter at du har opdateret siden med en F5 kommando? I så fald er hele siden ikke altid opdateret, og mouse-over effekterne skal lige loades ind i din browser.

Eller spurgt på anden måde:

Fungerer mouse over ALTID f.eks. 1 minut efter at din side er læst ind i browseren? Er det kun mens at browseren loader siden at du har problemer?
Avatar billede jensjakobsen Nybegynder
14. juni 2005 - 20:27 #2
Hallooooo???