Avatar billede tweak Nybegynder
26. april 2005 - 16:31 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Nyt Galleri

Hvad syntes i om det: http://www.digitalife.dk/img/index.php

Og hvad med siden generelt, er det helt håbløst og har i forslag til ændringer.?
Avatar billede trekkies Juniormester
26. april 2005 - 16:40 #1
Siden er meget mørk, indsæt lidt mere lyse farver.

Din Flash er virkelig langsom, det er selvom at jeg her en 2048/512 forbindelse.
Avatar billede tweak Nybegynder
26. april 2005 - 17:12 #2
trekkies, det kan jeg ikke forstå.! Hvad mener du med langsom, hvor lang tid.?
Avatar billede hammerhead Nybegynder
26. april 2005 - 17:19 #3
Flot galleri, og det kører fint.

En ting som måske er lidt forvirrende er din brug af + og- til navigering. jeg trode at det ville forstørre/reducere billedet, og at din pil til slideshow ville føre mig til næste billede - en løsning kunne være en mouseovertekst der forklare betydningen, eller gør ligesom du har gjort med dit Tip til index.
Avatar billede trekkies Juniormester
26. april 2005 - 17:19 #4
Det tager ca. 5 sekunder før at billedet kommer frem efter at jeg har klikket på en af dine grupper.
Derefter går der ca. 8-9 sekunder for de andre billeder i den samme gruppe, jeg har prøvet de andre grupper, de havde den samme tid, 5-9 sekunder er ikke lang tid, men med min forbindelse burde billederne blive hentet hurtiger.
Avatar billede tweak Nybegynder
26. april 2005 - 17:28 #5
hammerhead, ja man skal lige finde ud af det, men jeg syntes måske det virker lidt amatør artigt at lave en hel guide til at navigere med.? Jeg har haft det i form af ren tekst, men jeg syntes altså det virker lidt malplaceret.?

Hvad siger i.?

trekkies, det kan jeg altså ikke forstå, jeg sidder ved en 512/512 og der tager det ca. 5 sek. at loade hvert billede, det er også for lang tid.! Jeg syntes jeg har lidt svært ved at komme på ideer mht. de lyse farver, ved ikke helt hvor jeg skal placere dem.?
Avatar billede hammerhead Nybegynder
26. april 2005 - 17:52 #6
Amatøragtig, tja, det ved jeg ikke. Det handler vel om brugervenlighed, men som sagt lærte jeg ved at prøve :-)
Avatar billede tweak Nybegynder
26. april 2005 - 17:59 #7
hammerhead, ja men det skulle som du selv skriver gerne være sådan at selv fru jensen kan finde ud af det. ;) Ville det være en idé med et spørgsmålstegn hvor der så dukker en lille boks op med en "guide".?
Avatar billede hammerhead Nybegynder
26. april 2005 - 19:02 #8
lyder som en god ide.

I øvrigt hvad er den tomme plads til venstre til?
Avatar billede tweak Nybegynder
26. april 2005 - 19:38 #9
hammerhead, der kommer noget tekst på et tidspunkt
Avatar billede hammerhead Nybegynder
26. april 2005 - 20:22 #10
ok,

Et spg. uden om emnet. Hvordan er du tilfreds med 300D?
Avatar billede tweak Nybegynder
27. april 2005 - 20:44 #11
hammerhead, Jeg er rigtig glad for den, men mest for mine objektiver.! Er glad for at ha spenderet lidt ekstra på dem.

Hvad siger i til det her: http://www.digitalife.dk/img/index.html klip på ?
Avatar billede tweak Nybegynder
27. april 2005 - 20:54 #12
Avatar billede hammerhead Nybegynder
27. april 2005 - 21:35 #13
Det fungerer rigtigt godt med navigationshjælpen.
Avatar billede jakoba Nybegynder
28. april 2005 - 00:36 #14
Såvidt jeg kan se bruger du ikke det der flash til noget der ikke kan gøres hurtigere og mere crossbrowser med (d)html.

og som allerede sagt. alt for sort. Et billede af et børn skal ikke præsenteres som en nekrolog.

mvh JakobA
Avatar billede tweak Nybegynder
11. maj 2005 - 14:03 #15
hammerhead og trekkies,

smid lige et svar så jeg kan lukke. :)
Avatar billede hammerhead Nybegynder
11. maj 2005 - 14:39 #16
Behold du bare point :-)
Avatar billede trekkies Juniormester
11. maj 2005 - 15:09 #17
Jeg springer over i dag, så kan du bruge dem senere :)
Avatar billede tweak Nybegynder
13. maj 2005 - 10:11 #18
Jamen jeg takker for jeres tid :)