Avatar billede neuer Nybegynder
26. april 2005 - 15:35 Der er 2 kommentarer

Erfaringer med ComX?

Hej

Jeg bor i en andelsforening der skal til at vælge en udbyder til tlf/tv/internet og har Com-X som en af mulighederne.

Com-X lyder som en god ide, med meget rimelige priser, men er der nogen der har erfaringer med dem fra det virkelige liv. Dvs. er der nogen der bruger dem eller har brugt dem, og har de nogen erfaringer de vil dele ud af?

på forhånd tak
Jacob Neuer
Avatar billede neuer Nybegynder
16. maj 2005 - 15:33 #1
ingen svar. Spørgsmålet lukkes
Avatar billede post-hippien Nybegynder
16. november 2005 - 12:58 #2
Hej Jacob,

Jeg bor på Nørrebro med ComX som udbyder af både tlf., tv og internet. Jeg har opgraderet til deres 6 mbit forbindelse og må sige, at det virker som et ganske stabilt netværk. Der var dog nogle indkøringsproblemer på en måneds tid, hvor internetadgangen svigtede i intervaller på et par timer. Desuden er deres ventetid på support ganske lang - men selve supporten er udmærket i forhold til mine tidligere erfaringer med tiscali.

Så er der selvfølgelig tv-problemerne med viasat, hvor ComX pga. dårlig forretningsetik ikker længere modtager viasats kanaler. De har dog tilbudt at sætte parabol op, så det bliver muligt at modtage kanalerne. Det bliver dog - uanset hvad deres hjemmeside siger - til en vis stigning i prisen for den samlede pakke. Men det billige og fornuftige bredbånd opvejer det mere end rigeligt. 4/5 vil vel være en samlet karakter.

Jeg skal lige huske at sige, at jeg ingen erfaringer har med deres telefonservice.

Mvh.

Mads Stærk.