Avatar billede udvikler Nybegynder
24. april 2005 - 13:21 Der er 14 kommentarer og
2 løsninger

Nogle der vil lave et MEGET SIMPELT banner til mig ?

Hejsa..

Jeg vil gerne have lavet et flot men simpelt banner.. før jeg forklare hvad der skal være på det, skal jeg lige sige noget vigtigt:

Jeg udlover ikke penge som dusør eller noget, da banneret jeg vil have i skal lave er total simpelt :) grunden til jeg ikke selv laver det nu hvor jeg siger det er SÅ simpelt er at jeg ikke har photoshop, men jeg vil købe det i den nærmeste fremtid.. og lad vær med at henvise mig til links osv. jeg kender dem :)
Jeg vil give jer 25 point, da det er alt hvad jeg har :(

Nu vil jeg forklare hvordan det skal se ud:

Det skal være en grå baggrund - ikk for lys - heller ej for mørk.. det skal stå: forside og login og opret bruger og gæstebog nederst i venstre hjørne med mellem og uden og'erne (det skal bruges til en slags menu.. jeg gør det selv til links!!!) også må i ellers selv bestemme hvad der skal være i den grå baggrund.. bare det er simpelt.. og det self. se flot ud ;o).. Der må gerne være flotte effekter men ikke nogle skrigene farver.. altså det skal laves med omtanke :)

Håber i gider bruge jeres tid på det :)
Avatar billede udvikler Nybegynder
24. april 2005 - 13:27 #1
Og forresten: størrelsen skal være 700px x 430px

eller rettere sagt lige så stort som boxen på denne side: http://www.mortenmarx.com/
Avatar billede udvikler Nybegynder
24. april 2005 - 13:36 #2
Jeg sagde før at farven skulle være grå ikk før lys heller ej for mørk.. også måtte i selv bestemme hvad der skal være på (udover menu'en) men baggrundsfarven må altså også gerne være sølv.. der skinner eller lign.
Avatar billede weblex Nybegynder
24. april 2005 - 14:31 #3
Boxen er 700*385...
Avatar billede udvikler Nybegynder
24. april 2005 - 14:32 #4
Okay, min fejl :)

Kan du hjælpe mig ?
Avatar billede weblex Nybegynder
24. april 2005 - 14:35 #5
Jeg kigger på det...
Avatar billede udvikler Nybegynder
24. april 2005 - 14:36 #6
Okay, takker ;)

Andre er stadig velkommne! :o)
Avatar billede weblex Nybegynder
24. april 2005 - 14:48 #7
Avatar billede udvikler Nybegynder
24. april 2005 - 14:49 #8
Der kommer intet frem ?
Avatar billede udvikler Nybegynder
24. april 2005 - 14:54 #9
Hvorfor kommer der intet frem ?

Prøv at uploade et andet sted også læg et svar igen.. så vil du få dine point :)
Avatar billede busschou Praktikant
24. april 2005 - 14:56 #10
det kommer da fint frem
Avatar billede udvikler Nybegynder
24. april 2005 - 14:57 #11
Hmm.. hvis jeg klikker på linket.. kommer der da intet frem.. hehe.. :(
Avatar billede busschou Praktikant
24. april 2005 - 14:58 #12
ved ikke hvad du gør...det er der...et fint flot banner
Avatar billede udvikler Nybegynder
24. april 2005 - 15:00 #13
Kan en af jer ikke adde mig på msn så og sende det ? eller sende en mail og vedhæfte billedet ?

earny_7@hotmail.com
Avatar billede udvikler Nybegynder
24. april 2005 - 15:11 #14
Lige meget.. fik en jeg kender til at sende det.. DET ER FANTASTISK FLOT WEBLEX... læg et svar så skal du godt no få point... og når jeg for flere point så skal du også få dem... TUSINDE TAK..!!!!!! ;)
Avatar billede weblex Nybegynder
24. april 2005 - 15:58 #15
Mærkeligt at du ikke kan se det? Det har jeg aldrig været ude for før. Men godt du fik det :o)

(jeg var lige væk, så jeg så ikke dine mails...)
Avatar billede dumza Nybegynder
24. april 2005 - 19:47 #16
http://hundetis.dk/banner.png håber du kan lide det ;)