Avatar billede kunzen Nybegynder
23. april 2005 - 20:10 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Bredbånd i Malmø

Min bror er lige flyttet til Malmø og spørger nu hvilket Bredbåndsabonnement han skal vælge og ved hvem!

Hvad er billigst eller mest stabilt??
Avatar billede michael_stim Ekspert
23. april 2005 - 20:20 #1
Bor selv i malmö. Det kommer an på hvor i Malmö han skal bo, hvilket hus osv osv. Men er der ikke noget tilknyttet til det kompleks han skal bo, så er der to store som er rimeligt stabile med 24 Mbit. Det er bredbåndsbolaget (www.bredbandsbolaget.se) og kan ikke lige huske den anden. Men gå ind på www.pricerunner.se der kan man skrive sin adresse og få det billigste alternativ.
Avatar billede michael_stim Ekspert
23. april 2005 - 20:32 #2
Her står der ca alt der er värd at vide (OBS meget at läse, håber din bror har vännet sig til det svenske sprog).
http://bossew.1go.dk/Bredband.htm
Avatar billede kunzen Nybegynder
23. april 2005 - 20:40 #3
Tusind tak for det, du. Giv lige et svar så du kan få dine point :))
Avatar billede michael_stim Ekspert
23. april 2005 - 20:49 #4
Den anden var bostream, men de er gået sammen med bbb kan jeg se nu.
Avatar billede vistodk Nybegynder
23. april 2005 - 20:54 #5
Min bror har Telia's via kabel, og det stinker -- VIRKELIGT!
Der er en million begrænsninger i det, og duer kun til dem der vil surfe en lille smule.
Avatar billede michael_stim Ekspert
23. april 2005 - 21:08 #6
De er også med på listen over ikkerekommenderede leverantörer.
Kommentar: michael_stim

Men godt med input fra andre.

En helt anden ting, er at jeg ikke kan forstå han välger telia fra starten, når der er så meget at välge mellem her i Sverige. De har ikke en tiendedel at tilbyde sammenlignet med mange af de andre ;o)