Avatar billede Pawel Novice
19. april 2005 - 22:57 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Sony Cybershot DSC-P12, Køb af Memory Stick Pro eller ikke Pro

Hej Allesammne

Jeg skal ud og rejse. Så jeg har lånt et Sony Cybershot DSC-P12.
Jeg vil godt købe et hukommelseskort til det. Jeg har læst mig til at det bruger Kort af typen "Memory Stick". Nu tænker jeg på at købe et 256 mb kort. Skal det være Pro eller ej og er der nogle Pro kort der ikke virker godt på DSC-P12?

Venlig hilsen
Story
Avatar billede -hyber- Nybegynder
19. april 2005 - 23:02 #1
Det skal være et "Pro" kort!
Avatar billede Pawel Novice
20. april 2005 - 11:34 #2
Hej Hyper

Jeg har læst et sted på nettet at ikke alle pro kort virker med DSC-P12. Så det er derfor at jeg ikke bare hopper ud og køber et pro kort. Er det noget du ved noget om Hyper?
Avatar billede -hyber- Nybegynder
21. april 2005 - 08:26 #3
Mit navn er HyBeR ;)

Jeg vil mene at alle kort virker... Men hold dig til, Sony, elexir, samsung osv. Kendte mærker :)
Avatar billede Pawel Novice
24. april 2005 - 12:38 #4
Jeg fandt et sted på nettet med en post om hvilke kort der har problemmer med DSC-P12
-Story