Avatar billede mwhas Praktikant
19. april 2005 - 09:55 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Vedhæfte fil til e-mail

Hejsa alle sammen

Er det muligt af vedhæfte til en email uden først af skulle download???

ja, hvordan. :)

hvis nej er de så muligt af download en fil til Desktop???

På forhånd tak for hjælpen.
/mwhas
Avatar billede jop... Nybegynder
19. april 2005 - 09:59 #1
Jeg er ikek sikker på, at jeg er helt med.. :-)
Avatar billede mikeo Nybegynder
19. april 2005 - 10:07 #2
Hmm.. der skal der nok bruges lidt mere specifik information inden der kan svares.

Hvorfra skal du sende en email? Fra et program (hvilket)? Fra en hjemmeside(som er skrevet i)?

Og den fil du vil vedhæfte...hvor befinder den sig?

-MikeO
Avatar billede mwhas Praktikant
19. april 2005 - 10:55 #3
siden er lavet i frontpage.

Der er nogle filer på siden, hvis man gerne vil sende en af disse filer til en ven skal man først download filen derefter lave en email hvor man vedhæfter filen. Nu kommer så mit spørgsmål er det muligt med "HTML koder" direkt af download filen til en ny email, vil sige man ikke skal vælge et sted hvor den skal download til (lidt det samme som det er hedder "send..." i mange programmer)

håber I er bedre med nu :)
Avatar billede mikeo Nybegynder
19. april 2005 - 11:40 #4
Ja lidt bedre med nu ;)

Enten skal du sende mailen fra din hjemmeside...det vil sige der skal laves noget kode afhængig af hvilken mail klient din hjemmesideudbyder tilbyder.

Eller også skal du sende et link til filen på din side i mailen.

Det kan ikke lade sig gøre at vedhæfte en fil til en mail uden at den først bliver downloadet. Jeg tror nemlig ikke du skal regne med at der er ret mange der vil give dig adgang til at downloade filer på deres computer uden deres tilladelse...
Avatar billede mwhas Praktikant
13. maj 2005 - 11:25 #5
tak for hjælpen :)
Avatar billede mikeo Nybegynder
17. juni 2005 - 15:25 #6
Hmmm...det var da en lidt lusket måde at slippe uden om at betale point for svar :-O
Vidst ikke helt i ånd med expertens principper...