Avatar billede disponenten Nybegynder
31. marts 2001 - 10:32 Der er 10 kommentarer

REP af digital cams.

hej er der nogle der kan reperer AGFA eller SONY digicams,, Sony cameraet siger ERRROR DISK, og AGFA vil overhovet ikke noget ,d et låser bare ?
Avatar billede repsac Nybegynder
31. marts 2001 - 10:34 #1
Er der ingen garanti på eller hvad?
Avatar billede disponenten Nybegynder
31. marts 2001 - 10:37 #2
Nej det er begge brugte cameraer jeg har købt af arbejds kollegaer , og er nogle år gamle
Avatar billede hoejrup Nybegynder
31. marts 2001 - 10:37 #3
Prøv at skifte din 3 1/2\" diskette ud med en ny, for den er sikkert defekt.

/per
Avatar billede disponenten Nybegynder
31. marts 2001 - 10:39 #4
ja det er vel det der er galt, men den er vist for dyr, jeg har hørt at det vil koste ca 1600 + moms for et nyt drev, og det vil jeg ikke ofre
Avatar billede repsac Nybegynder
31. marts 2001 - 10:40 #5
per mener du skal skifte disken ud, ikke drevet ... :o)
Avatar billede disponenten Nybegynder
31. marts 2001 - 10:41 #6
Det er prøvet flere gange , den skriver DISK ERROR inder der kommer disk i
Avatar billede hoejrup Nybegynder
31. marts 2001 - 10:43 #7
Du kan købe et godt og billigt kamera til en timelig pris, du kan finde den billigste forhandler via www.edbpriser.dk.

Via dette link kan du finde det kamera, der giver de bedste billeder i forhold til prisen. Du kan nemlig sammenligne billeder taget med forskellige kameraer.

http://www.imaging-resource.com/TIPS/BUYGD/BUYGUID.HTM

/per
Avatar billede madizone Nybegynder
05. april 2001 - 20:19 #8
Jeg sælge dig et Olympus Camedia til cirkus 4000 kr... :)

Meeeeen - det der med at reparere, det kan jeg ikke udtale mig om!
Avatar billede ejnarhjorth Nybegynder
09. april 2001 - 09:45 #9
Kære ekspert,

Min Digital video, Camera Recorder, Sony Handicam Vision,  DCR-TRV7E, som jeg har købt for godt et år siden, har fået den fejl at den ikke automatisk stiller skarpt, når jeg zoomer ud og ind. Kun i to billedstørrelser er billedet skarpt.

Der er en blinkende meddelelse: E:61:00. Det er vel en oplysning om fejlen. Kan Eksperten oplyse mig om:

Hvor kan jeg få fejlej rettet?

Hvor meget vil det mon koste?

Hvor længe det vil vare?

Jeg kan ikke undvære mit kamera ret længe, da jeg skal på et kursus i Schweiz den 25.april og gerne skulle lave nogle optagelser der.

Med håb om hurtig svar. På forhånd tak

Ejnar Hjorth
Christiansgade 38
9000 Aalborg.
Avatar billede madizone Nybegynder
09. april 2001 - 10:15 #10
Ejnar Hjorth > prøv at oprette et spørgsmål i kategorien \"Video / Foto\".
Så skal du nok få svar!