Avatar billede mccookie Seniormester
14. april 2005 - 22:23 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

DVD Dual medier

Hejsa

Jeg har så'n en LiteOn DVD brænder der kan brænde dual layer...

Jeg er jo helt sikkert interesseret i at få nogle billige medier...

Jeg har kigget på nierle.dk men syntes dog de er noget dyre....

Er der nogen der erfaringer med priser og kvalitet??

venligst H
Avatar billede miss-g Seniormester
14. april 2005 - 22:43 #1
Jeg spurgte om det samme for et stykke tid siden, da jeg også har en dual brænder. Svaret var at der ikke er så mange som har lavet skiverne endnu, og de derfor er dyre - det er nyt.

Verbatim har vist også lavet nogle dual skiver.
Avatar billede corner20 Nybegynder
15. april 2005 - 00:07 #2
Har i et stykke tid brændt på dual layer medier! Det billigeste sted jeg jeg har fundet dem er "CDRohlinge24" Ca. DKR. 40,- pr stk. for nogle som hedder TRAXDATA! Fungerer tilfredsstillende! VERBATIM kan fås for ca. DKR. 60,- samme sted! JEG har ikke kunne mærke nogen kvalitets forskel på de to nævnte, så prøv med TRAXDATA først! Priserne er incl. fragt mv.
Avatar billede mccookie Seniormester
28. juni 2005 - 23:43 #3
lukker