Avatar billede challenge Praktikant
14. april 2005 - 14:53 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Design hjælp/feedback

Hej allesammen.
Jeg er i gang med at lave en side som ligger på http://www.ferraristi.dk.
Jeg har lavet menuen, som jeg vil have den, men resten er jeg ligesom gået i stå med.

Jeg regner med at der kommer et banner (logo) over menuen, men derfra kan jeg ikke komme på noget der vil få siden til at se godt ud.

Hvis der er nogen der har nogle gode idéer, eller andet modtages det med kyshånd :)

Mangler i informationer eller noget i den stil, så bare sig til :)

mvh.

Challenge
Avatar billede weblex Nybegynder
14. april 2005 - 15:05 #1
Måske kunne det finde inspiration i denne template:

http://www.templatemonster.com/flash-templates/7665.html

Bil, logo, farver m.m. skal selvfølgelig tilpasses dit ferrari-tema :o)
Avatar billede challenge Praktikant
14. april 2005 - 20:30 #2
Hej weblex
Menge tak for den gode side!
Den har givet mig rigtig meget inspiration, og jeg er da også gået igang :) (mangler stadig at lave meget :o))
Da jeg arbejder langsomt, er jeg ikke nået så langt.
Jeg skal bla. have integreret menuen mere i selve siden, i stedet for den skarpe overgang, men det kommer.
Updates igen på www.ferraristi.dk ;)

Igen tak for det gode link,

Challenge
Avatar billede weblex Nybegynder
14. april 2005 - 20:51 #3
Det ser ud til at du er på rette vej :o)
Avatar billede challenge Praktikant
15. april 2005 - 22:37 #4
Jeg har lavet det her "logo".
Jeg er lidt bekymret om det er for meget væk fra stilen på resten af siden.

Hvad siger i?
Skal det laves om?
Er det godt nok?

Challenge
Avatar billede weblex Nybegynder
16. april 2005 - 08:30 #5
Jeg synes det sidder lige i skabet - siden er ved at være rigtig flot :o)
Avatar billede challenge Praktikant
17. april 2005 - 12:38 #6
Meget lidt videre.
Jeg har lavet to boxe ude i venstre side.
Det kan måske forstyrre øjet lidt, men to ens boxe.
Forstyrrer det jer?

Challenge
Avatar billede challenge Praktikant
17. april 2005 - 12:47 #7
eller ser det bare dumt ud?
Avatar billede challenge Praktikant
17. april 2005 - 19:13 #8
Bare glem det sidste jeg sagde... Fandt ud af, at der ikke skulle være to :)
Avatar billede dajade Nybegynder
02. juni 2005 - 20:42 #9
Du har 2 billeder af samme gamle man.... find ett andet billede på et af dem(under "historie" och "en verden af ferrari".

David Jaede
IT Instrument Teknik AB
http://www.it-teknik.se
Avatar billede challenge Praktikant
22. juni 2005 - 21:17 #10
Ved det godt... :) men kan desværre ikke finde et andet billede... Men jeg leder :)
Avatar billede challenge Praktikant
22. juni 2005 - 21:19 #11
Og desuden er han ikke bare en gammel mand... Han er gud! (alias Enzo Ferrari) ;)