Avatar billede kiki Juniormester
14. april 2005 - 11:08 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

FrontPage 2003 sletter alt tekst, link og bilder på siden.

Jeg har lavet en side i FrontPage 2003. Den virkede fint da jeg udgav web siden. Da jeg noget tid sener ville lave ledt om på siden, blev den helt blank da jeg gemte den? Jeg syndes at det var mærkeligt men jeg havde en sikkerheds kopi af siden.
Men jeg kan ikke importere siden, tidligere spørgsmål kan ses her ”http://www.eksperten.dk/spm/527786”.

Sikkerheds kopi af siden ser fin ud, så længe jeg ikke har importeret siden.
Jeg har nu prøvet at tag html koder og kopieret dem ind i FrontPage i programkode. Der fylder det 168 linjer. Men når jeg gemmer eller vil se eksempel, og jeg så går tilbage til programkode, ja så fylder det kun 20 linjer????? Bilder, tekst og link alt er slettet?

Hvis der ville hjælpe, så kan koderne til siden findes her ”http://www.kiki.esenet.dk/koderne.htm”. Så kan i prøve om i kan se i koderne, hvad der går galt.

JEG HÅBER MEGET, AT NOGLE KAN HJÆLPE MIG.
Avatar billede falster Ekspert
14. april 2005 - 14:33 #1
Jeg tror, at din side viser sig rigtigt i browserne.

Jeg har ikke FP 2003. Men prøv at slette <!--msnavigation--> alle steder.
Avatar billede kiki Juniormester
14. april 2005 - 16:06 #2
Mange tak for din hjælpen.
Du har rat i, at når jeg sletter <!--msnavigation--> så kommer tekst, bilder og links tilbage. Det er jeg meget glad for. Det vil jeg godt give dig de 200 point for.

Men giv mig et godt svar på disse følgende spørgsmål, så vil jeg også godt give dig point for mit andet spørgsmål http://www.eksperten.dk/spm/527786 (det er jo det samme problem.)

Kan du fortælle mig hvorfor den indsætter <!--msnavigation-->?
Hvad kan jeg gøre i fremtiden for at det ikke sker igen?

Jeg har over 1000 hjemmesider. Jeg har gået dem alle igennem, og fundet de sider vor alt var slettet. Kan jeg være 100% sikker på at der ikke er nogle sider, hvor der kun er blevet slettet noget af tekst, men ikke det helle af teksten?
Avatar billede falster Ekspert
14. april 2005 - 16:32 #3
Jeg behøver ikke point behold dem blot selv.

Jeg kan slet ikke give dig en 100%-forklaring. Men disse i <!-- --> er jo comments, og ikke nødvendige for browservisningen.

Når der så står "ms" først i navnet, går jeg ud fra, at det er en "Microsoft-opfindelse" og ikke "ren" html. Derfor fjernede jeg den. (Det er så godt nok mystisk, at det netop er FP, som den laver ravage i).

Jeg tror ikke, du kan undgå den, når du bruger FrontPage. Med en anden editor vil <!--msnavigation--> ikke blive indsat.

Nærmere kan jeg desværre ikke komme det.
Avatar billede kiki Juniormester
14. april 2005 - 16:42 #4
Jeg siger MANGE TAK FOR HJÆLPEN.
Det har været et stort problem for mig, og jeg er meget glad for dit svar.

Jeg giver dig gerne point for det, du har fortjent det.
Har du ikke svaret inden kl. 18:00 tager jeg selv point. (så et besvaret spørgsmål ikke skal blive ved med at stå åbent.)