Avatar billede medhue Nybegynder
13. april 2005 - 18:22 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Ændre dok. til PDF

Hvorledes ændrer man et dokument til en PDF-fil, og hvordan ændrer man en PDF-fil til et Worddokument?
Med venlig hilsen
Medhue
Avatar billede Slettet bruger
13. april 2005 - 18:39 #1
For at lave en pdf fil kan du hente følgende:
http://www.software995.com/
Når du så vil gennem som pdf, går du i filer->udskriv og vælger den printer der hedder pdf995. Istedet for at printe, vil den spørge hvor du vil gemme pdf filen :)

Den anden vej kender jeg ikke lige til.
Men mon ikke adobe har lavet et program :)
Avatar billede vejmand Juniormester
14. april 2005 - 07:05 #2
Dette program virker på samme måde. Begge filer skal downloades og installeres.

http://www.cutepdf.com/Products/CutePDF/writer.asp
Avatar billede Slettet bruger
14. april 2005 - 09:51 #3
Og her er programmet der kan gå fra pdf til doc
http://www.solidpdf.com/

Programmet koster dog $10.

Men hvis du leder lidt på google, kunne du sikkert finde noget gratis.
http://www.google.dk/search?hl=da&q=from+pdf+to+doc&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=
Avatar billede vejmand Juniormester
25. maj 2005 - 13:22 #4
Er problemet løst, så spørgsmålet kan lukkes?
Avatar billede medhue Nybegynder
07. december 2005 - 16:56 #5
Ja tak
Avatar billede vejmand Juniormester
07. december 2005 - 17:01 #6
Oki, så vil jeg da kaste et svar.  c",)
Avatar billede vejmand Juniormester
07. december 2005 - 17:21 #7
Du lukker spørgsmålet ved at markere mit navn i boksen ude til venstre, og derefter klikke på "Accepter"

Hvis altså det er mit forslag du har brugt, ellers bér du cypermann om et svar du så efterfølgende kan acceptere.  c",)
Avatar billede vejmand Juniormester
07. december 2005 - 18:24 #8
Hvad handlede det om?
Der kan selvfølgelig være en god forklaring, men det ville nok være en god idé at komme med den her.
Avatar billede medhue Nybegynder
07. december 2005 - 22:08 #9
Jeg forstår ikke rigtig, hvad du mener
Avatar billede vejmand Juniormester
07. december 2005 - 22:13 #10
Ja, du tar selv point selv om du har fået hjælp?
Hvis man ikke kan bruge de svar man får, er det normalt at man skriver det.
Det er også normalt at fortælle hvad løsningen er, så andre også kan få glæde af det.
Det er lisom hele idéen med denne side.
Avatar billede medhue Nybegynder
07. december 2005 - 23:17 #11
Hej vejmand! Svaret er ikke mere aktuelt, det er jo fra maj måned, men jeg vil gerne give dig points, men jeg forstår ikke hbordan.
Avatar billede vejmand Juniormester
07. december 2005 - 23:22 #12
Som jeg skrev i Kommentar: 07/12-2005 17:21:17
Du lukker spørgsmålet ved at markere mit navn i boksen ude til venstre, og derefter klikke på "Accepter"

Men det er jo for sent nu, hvor du har accepteret dit eget svar, og afvist mit.

Du skal kun selv sende svar hvis det er for at lukke spørgsmålet. Ellers sender du som kommentar. Husk det, så er det lidt lettere at få hjælp herinde fremover.
Avatar billede medhue Nybegynder
07. december 2005 - 23:36 #13
Det må du undskylde, det er jo ikke så tit, man bruger muligheden her,derfor ikke så stor rutine
Avatar billede vejmand Juniormester
07. december 2005 - 23:38 #14
Det er okay.  c",)