Avatar billede t_peters Nybegynder
13. april 2005 - 17:02 Der er 3 kommentarer

Godt program til mail styring

Jeg er sat på en opgave : min virksomhed som er i byggebranchen ønsker at alle medarbejders afsendte og modtagne mails bliver videresendt til en central mailadresse. På den centrale mail boks vil chefen så kunne gennemse alle mails og derved have et overblik over hvad virksomheden sender ud af mails.
Systemet skal kører automatisk, så brugeren ikke skal huske at skrive i cc eller andet.
De har Outlook 2003 og overvejer at anskaffe Exchange server.
Avatar billede screem_brille Novice
13. april 2005 - 17:12 #1
det vil ikke være noget problem med en exchamge server, men er folk ikke informeret om det, er man meget på kanten af hvad man må rent juridisk (at læse andres post er IKKE lovligt, og giver op til 6 måneder mener jeg)
Avatar billede t_peters Nybegynder
13. april 2005 - 19:46 #2
Ja jeg kender godt det juridiske som skal være på plads. Exchange server - hvordan kan den gøre det mere konkret
Avatar billede screem_brille Novice
13. april 2005 - 19:53 #3
hvordan det gøres præcist i exchange er jeg ike helt med på, (bruger selv kerio mail server, og der er det nemt at sætte op)