Avatar billede web-girl Nybegynder
13. april 2005 - 16:56 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Adgangskode til server

Hejsa

Jeg er lidt ny her, så jeg håbet at jeg lægger mit spørgsmål det rigtige sted.

Jeg har for nylig fået et problem når jeg klikker mig ind på dette site. En pop up spørger mig efter brugernavn og adgangskode til adserver.adtech.de - jeg kan godt annullere nogle gange men så bliver siden ikke vist korrekt (der hvor der skulle være en annonce står der at jeg ikke har ret til at se siden). Jeg har samme problem med et helt andet site (www.statcounter.com).

Har I nogle forslag til hvad der kan være galt og er det en indstilling hos mig det er galt med?
Avatar billede kenp Novice
13. april 2005 - 17:07 #1
tjaa kan tyde på at du har IIS indstalleret på din computer, samtidig med at du har de filer lagt i din hostfil.
Avatar billede web-girl Nybegynder
17. april 2005 - 00:27 #2
Det tjekkede jeg og det var ikke derfor. Jeg har nu formateret....
Avatar billede web-girl Nybegynder
19. maj 2005 - 11:44 #3
Lukket