Avatar billede ranukel Nybegynder
13. april 2005 - 15:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

IIs problemer med ASP.NET

Jeg har fået følgende fejlmeddelse efter jeg har installeret Visual Studio .NET

Visual Studio .NET has detected that the specified Web server is not running ASP.NET version 1.1

Løsningen angives her: http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;817267

men jeg kan ikke finde nogen web Service Extension i IIS (se pkt 3)?:

3. Click Web Service Extensions.
4. In the details pane, click ASP.NET v1.1.4322 in the Web Service Extension list.
5. Click Allowed to change the status from Prohibited to Allowed.
Avatar billede screem_brille Novice
13. april 2005 - 15:42 #1
HAr du installeret frontpage extensions ?
Avatar billede dbangx Nybegynder
13. april 2005 - 16:42 #2
prøv at køre .. C:\WINDOWS\Microsoft.NET\Framework\vXXXXX\aspnet_regiis.exe -i

XXXXX er den højeste version du har liggende.

det virkede for mig
Avatar billede ranukel Nybegynder
14. april 2005 - 13:27 #3
Takker for svaret :)