Avatar billede msamsing Nybegynder
11. april 2005 - 23:09 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

kan man slå auto-&nbsp fra i dreamweaver

Når man opretter en tabel i DreamWeaver bliver der automatisk lagt en &nbsp ind i td'erne... Er der nogen mulighed for at slå den indstilling fra?
Problemet er netop hvis jeg ønsker en tom celle der er lavere end min tekststørrelse, så kan det ikke lade sig gøre da &nbsp'en har samme højde som min tekst.
Avatar billede hyberpreprocessor Nybegynder
11. april 2005 - 23:11 #1
Du må ikke åbne 2 ens spørgsmål så hurtigt efter hinanden.

http://www.eksperten.dk/spm/608751

Du skal mindst vente 7 dage, og hvorfor lukkede du også så hurtigt i det andet ?
Avatar billede msamsing Nybegynder
11. april 2005 - 23:12 #2
ja fordi der tilsyneladende ikke var nogle der gad at svare hr. betjent!
Avatar billede msamsing Nybegynder
11. april 2005 - 23:15 #3
Men hvis du har et svar, så er der i dette spørgsmål lagt 70 point oveni - så jeg kan egentlig ikke se hvad du har at være utilfreds over...
Avatar billede hyberpreprocessor Nybegynder
12. april 2005 - 00:34 #4
Jeg er utilfreds over at du bryder reglerne ...

http://www.eksperten.dk/regler.phtml

§2.1.11 Det er ikke tilladt at:

oprette det samme spørgsmål flere gange - heller ikke selv om spørgsmålet kunne ligge i flere kategorier. Er der ikke indløbet tilfredsstillende svar på et spørgsmål efter 7 dage, er det dog tilladt at lukke det oprindelige spørgsmål, og oprette et nyt identisk.
Avatar billede msamsing Nybegynder
12. april 2005 - 07:40 #5
Jeg har skam læst reglerne, men hvorfor du går mere op i om jeg overholder reglerne end du går op i at hjælpe, har jeg måske lidt svært ved at forstå. Det er jo ligesom det der er ideen med eksperten.dk (AT HJÆLPE). Men hvis du hellere vil lege politibetjent, så fint med mig. Men find venligst en anden tråd at gøre det i! TAK!!!
Avatar billede olebole Juniormester
13. april 2005 - 22:18 #6
<ole>

Det er faktisk ganske begavet, at DW indsætter &nbsp; i de TD'er, du ved en fejl efterlader tomme. Det er helt elementært, aldrig at efterlade TD'er tomme - så det ville ikke være klogt at slå fra. Der er masser af browsere, der ikke kan håndtere tomme celler.

Derudover kunne det være, du skulle overveje helt at undlade at bruge Ekeperten, dersom du ikke kan undlade at bryde forummets regler - og svine andre brugere til, når de gør dig opmærsom på, at du bryder dem.
Det eneste, du opnår ved din nuværende fremturen, er at én eller anden CoAdmin træffer beslutningen for dig og deaktiverer din brugerprofil  :)

/mvh
</bole>
Avatar billede msamsing Nybegynder
15. april 2005 - 00:52 #7
okay... men tak for hjælpen! Jeg må da indrømme at jeg ikke kendte den regel at man ikke må oprette 2 tråde i træk. Men jeg synes bare det virker mærkeligt at hyberpreprocessor (som tilsyneladende er helt ny ekspert-bruger) går mere op i om jeg bryder regler end at hjælpe mig med mit problem. Det irreterede mig måske bare lidt. Men jeg forstår godt din pointe og vil helt klart bestræbe mig på at overholde reglerne fremover uden at svine folk til ;-)
hilsen
Martin
Avatar billede olebole Juniormester
15. april 2005 - 03:10 #8
hyberpreprocessor er vist en gammel bruger, der af en eller anden grund har skiftet brugernavn. Anyway, bare vi fik løst dit problem og alle er glade, så er vi jo klar til at mødes med et smil en anden gang  :)

- og for den forvirrede læser, sludrer vi lidt her og der:
    http://www.eksperten.dk/spm/608751