Avatar billede jeanette18 Nybegynder
09. april 2005 - 15:32 Der er 1 løsning

sony DCR-PC350 E videokamera

Heysa. For et stykke tid siden investerede jeg en del af mine sparepenge på et meget dyrt og lækker videokamera fra sony som kostede mig ca. 12.000 kr.
Jeg har gennemtærsket manualerne så godt som muligt (jeg er kun nybegynder på det punkt), men kan simpelthen ikke finde ud af at få overført still-billeder fra memory sticken over til mit fotoalbum på computeren. Nogle har ment at jeg skulle anskaffe mig en kortlæser, men jeg synes jo bare ikke det kan passe at et så dyrt kamera ikke har funktionerne som gør at jeg IKKE skal have en sådan kortlæser.

Håber nogle har et godt bud som modtages med kyshånd:)
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
10. april 2005 - 09:03 #1
spørgsmålet lukkes.