Avatar billede joaqin Nybegynder
08. april 2005 - 17:55 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Musik på hjemmeside Dream 4.0

Hej
alle eksperter

Jeg har lavet siden

www.bartofcafe.dk

Jeg ønsker gerne at der er noget musik når siden åbnes!!
Jeg ved ikke onm det skal ligge i en Midi, mpg3 eller waw

Og hvor på siden,,,i koderne det skal ligge

Jeg tænker på et stykke musik af ca 30sec længde, som så starter forfra..når endt (kontionuerligt)

Håber i kan hjælpe mig

Venligst
Mvh

Joaqin
Avatar billede miss-g Seniormester
08. april 2005 - 18:37 #1
Det skulle være ganske enkelt - se opskriften her:
http://birthe.schmidt.person.emu.dk/musik.htm

Du skal nok bruge wave vil jeg tro, da mp3 vist fylder mere (Kan lige tjekke det)
Avatar billede miss-g Seniormester
08. april 2005 - 18:41 #2
Ser ud til at mp3 fylder mindre - du kan nok blive klogere her:
http://eksperten.dk/spm/430036

MIDI er det der fylder mindst, men lyder heller ikke altid så godt (computer lyde) *G*
Avatar billede miss-g Seniormester
08. april 2005 - 18:42 #3
Hvis din musik skal køre i ring:

<BGSOUND SRC="baggrundsmusik.mid" LOOP="infinite">
Avatar billede joaqin Nybegynder
08. april 2005 - 18:52 #4
hej miss-G

Skal lige ned og spille fodbold med min søn

er tilbage ca 1930
checker det lige op
mvh

joaqin
Avatar billede miss-g Seniormester
08. april 2005 - 18:53 #5
Bare ok *S*
Avatar billede joaqin Nybegynder
08. april 2005 - 19:33 #6
Hej miss_g

Jeg tabte i fodbold!! Øv!!

Men Til glæde så fungere dit udemærkede svar

tak for hjælpen

Fortsat god weekend

Mvh
joaqin
Avatar billede olebole Juniormester
08. april 2005 - 19:36 #7
<ole>

Som et musikalsk menneske burde du da ellers vide, hvor stor en pest den slags ofte er. Indret hellere koden, så man kan tilvælge musikken. Hvis du laver en tæller, vil du se, det yderst sjældent sker  :)

De useability-undersøgelser, jeg kender til, siger alle, automatisk baggrundsmusik er noget, der irriterer de fleste brugere - og da kvalliteten ofte er ringe, må man formode, at specielt musikalske mennesker irriteres mest. Da det jo netop er dit målsegment, burde du nok overveje, om det overhovedet er en god idé  ;o)

/mvh
</bole>
Avatar billede olebole Juniormester
08. april 2005 - 19:45 #8
joaqin >> en lille hilsen i øvrigt. Før jeg blev programmør, var jeg lydtekniker og gift med en kvindelig violinist (A.E.) fra 'kredsen' ... så vi kender faktisk hinanden fra 'gamle dage'  ;o)
Avatar billede olebole Juniormester
08. april 2005 - 19:49 #9
Check i øvrigt lige din side 'musikprogram.htm'. Alle billedstier er de lokale fra din PC, der ikke er blevet opdateret, efter dokumentet er blevet lagt på serveren. Derfor vises billederne ikke  :)
Avatar billede joaqin Nybegynder
08. april 2005 - 19:56 #10
Hej Olebole

Prøver lige på at placerer Dig Hi Hi

Sikke noget skidt!!

Den skal jeg lige have igen!!
jeg har lige været inde på siden
altså www.bartofcafe.dk
Også musikprogram .htm
jeg kan se alle billeder..
Jeg har ganske rigtigt her til eftermidag lagt en ny kunstner på D/ 16 April

Men ??

Hjælp

Mvh

Joaqin
Avatar billede olebole Juniormester
08. april 2005 - 20:13 #11
Hehe ... ja, du kan godt se billederne, fordi de ligger der, hvor siden siger - på _din_ PC. Men jeg har jo ikke billederne liggende der (det er dig og ikke mig, der har lavet siden) - så derfor kan du se dem, men vi andre kan ikke  :)

Du skal finde ud af, hvor på sitet dine billeder ligger - og så kopiere den sti ind i alle img-tags. I øjeblikket vil siden f.eks. gerne hente øverste venstre billede her: 'file:///D|/Websider/Bartof/monitor.png' - men det er jo en lokal sti fra din PC.
Det skal være: 'http://www.bartofcafe.dk/en_mappe/monitor.png' - eller noget i den stil  ;o)

Send mig i øvrigt lige en mail:
    olebole [en krøllet elefantsnabel] gmail [prik] com

Løs selv min lille 'rebus', der er af hensyn til spam-robotter, som bl.a. støvsuger Eksperten for mail-adresser  ;o)
Avatar billede olebole Juniormester
08. april 2005 - 20:15 #12
PS: det er den eneste side, jeg har opdaget problemet på
Avatar billede joaqin Nybegynder
08. april 2005 - 21:36 #13
Hej olebole
Jef er ikke Joakim
Mit Nick er
Joaqin

Som laver hjemmesiden Hi Hi

Mvh

joaqin