Avatar billede jesper_dk Nybegynder
08. april 2005 - 17:21 Der er 3 kommentarer

Select i datagrid

Hvilken komando skal jeg bruge hvis jeg vil finde de rækker en bruger har valgt i mit datagrid.

jeg kan kun finde ud af at få fat i den der er valgt lige nu, men ikke de andre jeg har valgt.

Håber nogen kan hjælpe
Avatar billede www.jakub.dk Nybegynder
09. april 2005 - 11:31 #1
dataGridOutput.CurrentCell.RowNumber.ToString();
Avatar billede www.jakub.dk Nybegynder
09. april 2005 - 11:32 #2
textBoxOutput.Text = dataGridOutput.CurrentCell.RowNumber.ToString();
Avatar billede jesper_dk Nybegynder
02. juli 2005 - 16:26 #3
det vil give mig den sideste celle jeg har valgt, og ikke alle de celler jeg har valgt