Avatar billede soerenstone Nybegynder
08. april 2005 - 10:24 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Siden kan ikke vises - problemer ved søgning på fx dba.dk

Når jeg foretager en søgning på sider der anvender .asp (fx dba.dk eller bilbasen.dk) og får vist mit søgeresultat, har jeg det problem, at efter jeg har valgt en annonce og trykker på "Tilbage" så kommer der en side frem med "Siden kan ikke vises". Det er som om søgeresultatet ikke gemmes i browseren. Jeg har forsøgt at indstille sikkerhedsniveauet til lav men det hjælper ikke. Nogen gode idéer?
Avatar billede milter Ekspert
12. april 2005 - 18:38 #1
Har du prøvet at slette midlertidige internetfiler her:

IE > Funktioner > Internetindstillinger > Generelt > Midlertidige internetfiler > "Slet cookies" og "Slet filer"?
Avatar billede soerenstone Nybegynder
12. april 2005 - 19:25 #2
Det har jeg nu! Og det virker!! Mange tak!
Avatar billede milter Ekspert
12. april 2005 - 19:41 #3
Velbekom.

Og så kan du forøvrigt undgå, at det (+ en del andre problemer) sker igen sådan her:

IE > Funktioner > Internetindstillinger > Avanceret > Rul ned, til du finder "Slet mappen Temparary internet files...." og sæt mærke i feltet > Anvend > OK

Og jeg tillader mig at lægge et svar :)